Reklama

Team 4xDRIVE - zawodnicy i ich auta

Witamy na blogu teamu 4xDRIVE na portalu wterenie.pl!

Będziemy na bieżąco prezentowali tu nasze plany i osiągniecia sportowe, zapraszamy do śledzenia doniesień z terenu.

Na początek przedstawiamy team rajdowy 4xDRIVE! - Sylwetki zawodników i ich pojazdy

                                  

                                Blog 4xDRIVE na wterenie.pl

 

4xDRIVE to grupa entuzjastów skutecznie łączących pasję, sposób na życie oraz doświadczenie - zarówno warsztatowe jak i rajdowe.Startujemy w rajdach off-road - zarówno w przeprawach, jak i cross-country. Nie boimy się wyzwań, budujemy pojazdy, którymi sami jeździmy. Specjalizujemy się w budowaniu i przygotowywaniu aut terenowych do rajdów przeprawowych i sportowo-turystycznych. Serwisujemy cywilne pojazdy 4x4 i SUV. Nasze samochody dotychczas startowały i wygrywały w takich rajdach jak: Baja Poland, Drezno/Wrocław, Magam Trophy, Poland Trophy, Puchar Polski Off-Road.pl, Transghotica, MT Rally.

 

Robert Kufel i Dominik Samosiuk - Nissan Navara Blue T2. Panowie jeżdżą razem od ponad sześciu lat, K ufel jako jeden z najlepszych kierowców off-road, Samosiuk jako pilot i doskonały konstruktor popularnych GRatów, którymi wygrywali takie rajdy jak MT Rally w 2012 czy Transgothica w 2011 roku.

Tomasz Piec i Remigiusz Klein - Navara Green. Piec przedkłada jazdę w terenie od asfaltów jeszcze z czasów eliminacji do polskich edycji Camel Trophy, po godzinach ulepsza przeprawowego Land Rovera Defendera 90evo. Organizator rajdów off-road w Portugalii (2006), Maroku (2007) czy Islandii (2007) i zawodnik rajdów cross-country “Baja Challenge” (2012) oraz “Baja Poland” (2012) w zespole “RMF4rt”.  
Klein pojedzie jako pilot. Doświadczony uczestnik ponad 20 rajdów cross country, zaczynał jako pilot w duecie z Marcinem Ryczkowskim wielokrotnym medalistą mistrzostw polski w RSMP. W „Baja Poland 2011” (6msc), w „Great Escape Rally 2013” (1msc). Zapalony quadowiec w „Transgothica 2012” (3msc).

Łukasz Lechowicz i Łukasz Solecki - Navara Red. Lechowicz od wielu lat w rajdach przeprawowych, przesiadł się z Jeepa Wranglera z silnikiem V8 HEMI i po raz pierwszy podczas „Baja Carpathia 2013” zrezygnował z przepraw na rzecz cross-country. Solecki pojedzie jako pilot. Obaj kojarzeni słusznie są z teamem Lech-Pol 4x4.

Sławomir Wasiak i Marcin Grydziuszko - Mitsubishi Pajero w klasie T1. Od lat jeżdżą razem, startują w cyklu Mistrzostw Polski. Najpierw jeździli Jeepem, później Nissanem Patrolem, teraz Pajero T1. Są nierozłączni, żyją tym sportem. W 1998 i ‘99 byli vice mistrzami Polski, w 2008 stanęli na najwyższym podium Mistrzostw Polski, a w 2011 byli drudzy w centralnej części Europy.  

 



Wybrane samochody teamu 4xDRIVE/specyfikacja:

Nissan Navara D40 2.5 DCi (blue)
Specyfikacja / Klasa rajdowa : FIA T2.2
Silnik: Nissan YD25DDTi
Paliwo: Diesel
Moc: 215 hp / 3250 rpm
Moment: 490 Nm / 2100 rpm
Pojemność: 2488 cc
Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm
Max prędkość: 178 km/h

Wymiary i wagi
Długość / Szerokość / Wysokość: 5220 / 1850 / 1886 mm
Rozstaw osi: 3200 mm
Szerokość osi: 1850 mm
Waga (pusty): 2013 kg
Zbiornik paliwa: 80 l

Zawieszenie: 8 amortyzatorów SX Racing / 4XDRIVE (2 szt. amortyzatorów na koło)
Felgi: Evo Corse Dakar

Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16

Fotele kubełkowe i pasy sportowe 6-cio punktowe 
Centralny system gaśniczy


Nissan Navara D40 2.5 DCi (red)
Specyfikacja / Klasa rajdowa: FIA T2.2
Silnik: Nissan YD25DDTi
Paliwo: Diesel
Moc: 232 hp / 3250 rpm
Moment: 580 Nm / 2100 rpm
Pojemność: 2488 cc
Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm
Max prędkość: 178 km/h

Zawieszenie: SX Racing / Bypas / Bump Stop
Felgi: Evo Corse Dakar
Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16

Bezpieczeństwo :
Klatka: chrom molibden Ireco
Pasy: Sparco
Systemy bezpieczeństwa OMP

Nissan Navara D40 2.5 DCi (green)
Specyfikacja / Klasa rajdowa: FIA T2.2
Silnik: Nissan YD25DDTi
Paliwo: Diesel
Moc: 231 hp / 2195 rpm
Moment: 580 Nm / 2100 rpm
Pojemność: 2488 cc
Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm
Max prędkość: 178 km/h

Zawieszenie: SX Racing x 8szt
Felgi Evo Corse Dakar
Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16


Bezpieczeństwo :

Klatka : chrom molibden Ireco 

Pasy : Sparco 
Fotele: MIRCO
System gaśniczy: Sparco
Metromierze : Rally Computer


Mitsubishi Pajero
Silnik: BMW 3.0DIESEL BiTURBO
Moc: ok. 300KM/700Nm
Skrzynia biegów: Sekwencyjna Sadev
Sprzęgło: AP Racing 3 tarczowe
Hamulce: Alcon
Zawieszenie: niezależne, Amortyzatory KING
Mosty: Mitsubishi Pajero

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do