Reklama

SsangYong Musso lift zawieszenia - część 2 tył

SsangYong Musso lift zawieszenia - część 2 tył


Witam. Przyszła pora na tył, tutaj jest już trochę więcej pracy, dodam tylko że sprężyny wytargałem ze sterty złomu a pomiar szerokości dopasowałem z gumy  spod sprężyny i okazało się że są to sprężyny od Argenty z silnikiem diesla. 

Wymiary sprężyny: dł. 40 cm, szer.13 cm, grub. 13mm, otwór w środku 10cm, liczba zwojów 9. Oryginalnie w mussa jest 7.

Prace zaczynamy od podniesienia najlepiej całego auta do góry, kół nie trzeba zdejmować, a jeśli ktoś nie ma podnośnika to trzeba jakoś inaczej unieść tył. Wtedy trzeba zdjąć koła, dodam tylko, że ściągacz do sprężyn nie jest potrzebny, gdy już mamy cały tył w górze luzem zostawiamy przewód odpowietrzający most, zdejmujemy zabezpieczenie, taką blaszkę w łączniku przewodu hamulcowego metalowo-elastyczny tak by był luźny, podpieramy pośrodku most i delikatnie go lewarujemy tak z 1 cm. Odkręcamy i wyjmujemy z dolnej części mostu amortyzatory, potem odkręcamy i wyjmujemy śruby z górnych drążków stabilizacyjnych tylnego mostu, a na końcu odkręcamy i wyjmujemy drążek poprzeczny mostu na zdjęciach jet to uwiecznione. Następnie opuszczamy cały most, sprężyny wychodzą same bez żadnego wysiłku. Potem tylko zakładamy drugie sprężyny i skręcamy wszystko do kupy.

Rezultaty:

odległości do ramy tył 34,5cm; przód 34cm; odległość do podpory skrzyni biegów 27,5cm; odległość do osłony zbiornika paliwa 29cm; prześwit w nadkolach 13,5 cm; wysokość lustra wody albo głębokość wody to 57cm



Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do