
SaangYong Musso w terenie
Przygodę z Ssangyong Musso 2.9 TD zacząłem od niedawna, po sprzedaniu Vitarki 3D. Duże dziecko - duże auto :-) Pierwsze trudności jakie napotkałem to części bo niby to na Mercedesie a jednak zmodyfikowany i części ciężko dostać a na rynku wtórnym ceny tak wygórowane, że lepiej kupić anglika w zapasie.
Ale do rzeczy: przedni napęd wymiana sprzgiełek z automatów na manualne AVM 520zł, automaty działają na podciśnienie i w terenie potrafią zawieść, wystarczy drobna nieszczelność i napęd nie działa. Nie działa mi 4L - w trakcie opracowania naprawy, 4H działa bez zarzutów, oczywiście nie obyło się bez pospawania i wzmocnienia ramy - to dzieło szwagra blacharza, lift zawieszenia w opracowaniu.
Musso jak na swoją masę i rozmiary świetnie zachowuje się w terenie. Pierwszy mankamentem tego auta jest podpora skrzyni biegów - za bardzo wystaje poza ramę, działa jak łycha od koparki w koleinach. Drugi mankament to mocowanie reduktora napędów skrzyni biegów z podporą oraz skrzynia biegów - trzeba uważać podczas mocnego wysiłku w terenie potrafi się zerwać a raczej ukręcić - lepiej odpuścić niż się siłować. Koszt 1500-2000zł, tyle kosztuje skrzynia biegów.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
musso jak na swoją masę i rozmiary świetnie zachowuje się w terenie,1 mankament tego auta jest podpora skrzyni biegów-za bardzo wystaje poza ramę działa jak łycha od koparki w koleinach,2 mankament to mocowanie reduktora napędów z skrzyni biegów z podporą oraz skrzynia biegów trzeba uważać podczas mocnego wysiłku w terenie potrafi się zerwać a raczej ukręcić -lepiej odpuścić niż się siłować koszt 1500-2000zł tyl kosztuje skrzynia biegów
musso dobrze sobie radzi w terenie