
SaangYong Musso - lift zawieszenia - część 1
Powoli przybrałem się do liftu zawieszenia w swoim SsangYong Musso i zonk bo przed robotą zapomniałem zrobić pomiary wysokości :) Ale na zdięciach widać różnicę. Zacząłem od przodu bo jest najłatwiej to zrobić, bez żadnych kosztów, podnośnik i dobry klucz nasadowy a raczej mocna grzechotka no i trochę pary w łapach z modlitwą by nic nie urwać bo przez 18 lat nikt tymi śrubami nie kręcił.
Musso podnosimy do góry tak by koła były w powietrzu, kół nie trzeba zdejmować, i zabieramy się za naciąganie wałka który idzie od ramy do wahacza, przy ramie wkręcamy śrubę na maxa, przód zarąbiście stoi i jest sztywny. Podoba mi się efekt mej pracy :)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
poprawka do przedniego zawieszenia po dokręceniu śrub na maksa trzeba je odkręcić 3obroty ,przód jest wtedy trochę elastyczniejszy