Na początek news - Suzuki Vitara ma już nowego Pana:-) Przesympatyczny p. Andrzej z południa Polski dwa tygodnie temu przygarnął moje cudeńko dając mu nowy dom. Niestety nie obyło się bez turbulencji. W drodze powrotnej (na kołach) posłuszeństwa odmówiła świeżo wymieniona pompa paliwa, zmuszając nowego właściciela do porzucenia auta na trasie i zwiezienia go następnego dnia na lawecie. Masakra:-( I tu ciekawostka - p. Andrzej zamontował już nową pompę... od Poloneza:-) I działa jak należy:-)
Pozdrowienia dla p. Andrzeja:-))
Tymczasem w mojej stajni kolejną, przedostatnią już metamorfozę przeszło właśnie Mitsubishi L200. Oto co się wydarzyło: jak na Dr Felgę przystało, na początek auto otrzymało zjawiskowe felgi Dick Cepek 8x16 z ET-12 oraz opony po Suzuce - Bridgestone Dueler A/T 275/70 R16.
Zgodnie z przewidywaniami koła wydatnie wystawały poza obrys auta (ok. 6cm), co jak wiadomo, w Polsce grozi utratą dowodu rejestracyjnego. Jednak taki mankament, choć dość efektowny, dodatkowo skutecznie uprzykrza życie podczas deszczowych dni, kiedy to rozchlapujące się z kół woda i błoto kompletnie ograniczają widoczność przez boczne szyby. Zdarzało się również, że opony AT "łapały" drobne kamyczki z jezdni, rozrzucając je po poboczu, co stanowiło zagrożenie dla pieszych. Było zatem jasne, że czym prędzej trzeba z tym coś zrobić.
Początkowo plan był taki, aby zamontować laminatowe poszerzenia nadkoli znalezione na Allegro. Niestety okazało się, że poszerzenia sprzedawane są bez zestawu montażowe, co wymuszało dość czasochłonne "wyprodukowanie" własnego patentu na ich montaż do nadwozia. Tak więc pomysł poszerzeń laminatowych odstawiony został na półkę, ustępując miejsca genialnym poszerzeniom silikonowym, które są proste w montażu, wytrzymałe i bardzo uniwersalne. A do tego o połowę tańsze:-)
Ostatnią modyfikacją było wyposażenie auta w komplet efektownego orurowania firmy Steeler; rury przedniej z płytą, progów rurowych ze stopniami oraz roll-baru. Muszę przyznać, że jakość wykonania elementów stoi na absolutnie najwyższym, europejskim poziomie! A co istotne - każdy element homologowany! Każde łączenie dopracowane w najmniejszym szczególe, wszystko pasuje całkowicie bezinwazyjnie. Elementy montażowe ze stali nierdzewnej gwarantują długą żywotność w niezmienionej jakości:-) Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej jakości i jestem bardzo zadowolona.
A efekt oceńcie sami. Dla porównania zdjęcie mojego Mitsubishi L200 sprzed modyfikacji. Jest różnica? Uwielbiam takie zmiany:-) A Wy?
Witaj koleżanko! Szukam pomysłu na opony AT do swojego L-200 z 2006 roku na 17" felgach fabrycznych . Na błotnikach mam już fabryczne poszerzenia i chcę zmienić zawieszenie na EMU o 1 centymetrowym lifcie choć na portalach podpowiadają też Ironmana z 4 centymetrowym. Będę wdzięczny za podpowiedź bądź konkretną propozycję.Pozdrawiam po raz pierwszy.
Poszerzenia są uniwersalne, przykręcane na wkręty. Każdy może je zamontować bez najmniejszego problemu. Bardzo ładnie dopasowują się do łuków i co najważniejsze przylegają do blachy bo mają taką specjalną kryzę, nic nie odstaje. A jak się jeszcze doszczelni silikonem, to mucha nie siada:-) I nie są gumowe, tylko silikonowe, czyli elastyczniejsze, ale wciąż sprężyste, nie oklapnięte. Cena to 500zł brutto i dotyczy ona wyprofilowanego pasa o długości 6,5m. To różnica w porównaniu do występujących dotychczas tego typu poszerzeń, bo wcześniej były już pocięte na cztery równe kawałki, co czasem sprawiało kłopot. Teraz można je sobie docinać do własnych potrzeb. Poszerzenia dostępne są u mnie od ręki. Wysyłka w ciągu 24h:-)
Póki co targnęłam się na własnoręczne wykonanie plandeki na pakę. W końcu z wykształcenia jestem krawcową:-))) Ściągnęłam wzór z katalogu Mitsubishi. Trochę wprawdzie nie przemyślałam materiału (pcv w wzorem imitującym blachę ryflowaną), i ten okazał się zbyt delikatny, ale co tam, wiem już jak, więc jak się porwie, to uszyję jeszcze raz. Tak, reflektory też chodzą mi po głowie:-) Ale chciałabym zamontować coś porządnego w rodzaju Light Force, a to dość drogi wydatek, więc póki co zapraszam do mnie na zakupy:-), bo muszę się nieco odkuć po tych rurach;-)
Pickupy rulez! Śliczności z tymi kołami i poszerzeniami. Nic nie ociera? Jaka będzie kolejna modyfikacja? Niech zgadnę - piękne halogeny na belce za kabiną?
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Witaj koleżanko! Szukam pomysłu na opony AT do swojego L-200 z 2006 roku na 17" felgach fabrycznych . Na błotnikach mam już fabryczne poszerzenia i chcę zmienić zawieszenie na EMU o 1 centymetrowym lifcie choć na portalach podpowiadają też Ironmana z 4 centymetrowym. Będę wdzięczny za podpowiedź bądź konkretną propozycję.Pozdrawiam po raz pierwszy.
Poszerzenia są uniwersalne, przykręcane na wkręty. Każdy może je zamontować bez najmniejszego problemu. Bardzo ładnie dopasowują się do łuków i co najważniejsze przylegają do blachy bo mają taką specjalną kryzę, nic nie odstaje. A jak się jeszcze doszczelni silikonem, to mucha nie siada:-) I nie są gumowe, tylko silikonowe, czyli elastyczniejsze, ale wciąż sprężyste, nie oklapnięte. Cena to 500zł brutto i dotyczy ona wyprofilowanego pasa o długości 6,5m. To różnica w porównaniu do występujących dotychczas tego typu poszerzeń, bo wcześniej były już pocięte na cztery równe kawałki, co czasem sprawiało kłopot. Teraz można je sobie docinać do własnych potrzeb. Poszerzenia dostępne są u mnie od ręki. Wysyłka w ciągu 24h:-)
A to jeszcze jedno pytanie: te poszerzenia były dedykowane do L200 czy to są jakies uniwersalne, "na metry"? Mocuje się je po prostu na blachowkręty?
Póki co targnęłam się na własnoręczne wykonanie plandeki na pakę. W końcu z wykształcenia jestem krawcową:-))) Ściągnęłam wzór z katalogu Mitsubishi. Trochę wprawdzie nie przemyślałam materiału (pcv w wzorem imitującym blachę ryflowaną), i ten okazał się zbyt delikatny, ale co tam, wiem już jak, więc jak się porwie, to uszyję jeszcze raz. Tak, reflektory też chodzą mi po głowie:-) Ale chciałabym zamontować coś porządnego w rodzaju Light Force, a to dość drogi wydatek, więc póki co zapraszam do mnie na zakupy:-), bo muszę się nieco odkuć po tych rurach;-)
Pickupy rulez! Śliczności z tymi kołami i poszerzeniami. Nic nie ociera? Jaka będzie kolejna modyfikacja? Niech zgadnę - piękne halogeny na belce za kabiną?