:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Lift zawieszenia Jeep Grand Cherokee WK

Lift zawieszenia w Jeep Grand Cherokee WK I - Nowsze auta też chcą w teren


Zima nie odpuszcza.. :( ale mimo wszystko jest to świetny czas na modyfikacje, ulepszenia, doposażenia terenówek czyli tak zwany "wyścig zbojeń".

Na warsztat przyjechał sobie taki oto Jeep Grand Cherokee WK, silnik 3.0, diesel. Plan był prosty, musimy włożyć większe koła, aby zwiększyć prześwit pod autem.

Nasz klient często jeździ po bezdrożach, szutrach oraz w lekkim terenie 4x4. Bardzo zależy nam, aby auto nie stało się "taczką" tj. komfort podróżowania nie może się drastycznie zmienić. Dzięki gotowym rozwiązaniom firmy Lovells, zamówiliśmy pełny zestaw LIFT +2" dla WK. W skład zestawu wchodzą 4 dłuższe sprężyny oraz cztery amartyzatory o zwiększonym skoku. Oczekując na zestaw nowego zawieszenia trochę potestowaliśmy Jeep"a, aby dobrze zrozumieć jak należy zestroić nową" zawiechę".



Podczas testów dokładnie przyjrzeliśmy się jak auto jeździ przed modyfikacjami. Trzylitrówka Jeep"a jest bardzo mocna, zwinna oraz komfotowa. W środku nikt nie może narzekać na brak miejsca z przodu jak i z tyłu. Fajny design oraz terenowy klimat jaki zawsze towarzyszy marce Jeep sprawił, iż auto nam się bardzo spodobało.

Lift przyszedł... :) Na pierwszy ogień poszła przednia oś. Wyjęliśmy mcphersony, rozpięliśmy stabilizację, górny wahacz oraz wyjęliśmy półosie. Demontaż starych sprężyn wymaga dobrego ściągacza, montaż nowych tym bardziej, ponieważ są one grubsze oraz bardziej ściśnięte w mcphersonie. Trochę czyszczenia, smar miedziowy i po chwili nowy zestaw już był zamontowany.




Mieliśmy jednak dylemat, zestaw pozwala tak skonfigurować poszczególne elementy, aby w sumie wyszło prawie 4"... tak 4" w WK!?! Po konsultacji z klientem oraz wstępnych testach złożyliśmy całość na 2" . Auto jeździ więcej niż poprawnie. Komfort nie uległ zmianie, przód jest trochę sztywniejszy. Większe opony założyliśmy, jednak wymagało to korekty nadkoli. Teraz WK może więcej. Dodatkowo wykonaliśmy osłonę reduktora z aluminium 5 mm Więcej modyfikacji możecie zobaczyć na http://www.metalpasja.pl/modyfikacje-off-road.



Już wkrótce będziemy budować najładniejszego "Wujka" ( Jeep Grand Cherokee WJ) w Europie!!! Szczegóły modyfikacji już w niedzielę na naszym profilu na FB.

Więcej info soon.
Pozdrawiamy, MetalPasja Team

Lift zawieszenia Jeep Grand Cherokee WK komentarze opinie

  • krzysztof 2013-03-18 01:48:07

    czekam na modyfikacje WJ ja mam 2" i oponkę 31" w 2.7 pozdrawiam

  • gość 2017-01-25 06:04:07

    Teraz już ten WK trochę inaczej wygląda, dołożyli mi wyciągarkę z syntetykiem, zderzak metalowy (środkową część) z przodu, płytę najazdową (kolejne były już pod silnikiem) pomalowali elementy plastikowe (zderzaki, progi) i część nadkoli Linex-em, założyli bagażnik wyprawowy, właśnie mota się dodatkowe oświetlenie 2x led z przodu 196 W + 72W łącznie ok 25 000 lm. Są też szarpaki przód i tył, a dodatkowo zrobiłem mu lekki tuning silnika na 260 kucyków i 600 Nm. Zaczyna wyglądać zadziornie.

  • gość 2017-12-14 22:06:14

    Hej, ile kosztowal Cie tunning silnika i czy masz orientacje jak wzroslo spalanie?

Dodajesz jako: Zaloguj się