Budowa zmoty – rajdy przeprawowe Kto uczestniczył ostatnio w rajdzie przeprawowym zauważył na pewno, że coraz większy odsetek aut uczestników to tzw. Zmoty. Sytuacja wygląda jeszcze poważniej gdy popatrzymy na maszyny, które osiągają najlepsze wyniki. Rządzi funkcjonalność, wytrzymałość podzespołów i niska masa. Królują konstrukcje oparte na ramie Samuraja lub Patrola, kabina wykonana z rur, pełni jednocześnie rolę klatki bezpieczeństwa.
Budowa zmoty - Spróbujmy zaprojektować Zmotę idealną: - na czym bazować (od czego papiery ;-)) - mosty - silnik - skrzynia i reduktor - opony, - wyciągarki
Zapraszamy do dyskusji i prezentacji Waszych potworów!
Jak ma być do przeprawówki to tylko Suzuki Samurai albo Jimny! Do tego jakieś lepsze mosty, lekka V6, PTO i mechanik i heja! Cuda budowane na bazie Patrola są piękne i wytrzymałe ale idą do samego jądra ziemi ;-)
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Jak ma być do przeprawówki to tylko Suzuki Samurai albo Jimny! Do tego jakieś lepsze mosty, lekka V6, PTO i mechanik i heja! Cuda budowane na bazie Patrola są piękne i wytrzymałe ale idą do samego jądra ziemi ;-)