Witam. Zdjąłem głowice w mojej maszynie, ponieważ nie spalała na jeden wtrysk. Po zdjęciu głowicy okazało się, że na tym tłoku znajduje się woda... Co mam teraz z tym zrobić? Ma ktoś może kolejność spalania w Nissan Patrol y60 2.8TD?
Miałem taki przypadek, że woda do cylindra dostawała się poprzez maleńką dziurkę na samym środku tulei cylindra, dopiero po zalaniu samego bloku wodą i opuszczeniu tłoka w dół okazało się o co chodzi, najczęściej jest to wina uszczelki lub głowicy.
Witam. Zdjąłem głowice w mojej maszynie, ponieważ nie spalała na jeden wtrysk. Po zdjęciu głowicy okazało się, że na tym tłoku znajduje się woda... Co mam teraz z tym zrobić? Ma ktoś może kolejność spalania w Nissan Patrol y60 2.8TD?
A może woda wyciekła z głowicy w trakcie demontażu? Jak nie to pewnie walnięta uszczelka.
Moim zdaniem to wina uszczelki, ponieważ nie spalał na ten tłok i kopcil na biało i jasnoniebiesko ;)
Miałem taki przypadek, że woda do cylindra dostawała się poprzez maleńką dziurkę na samym środku tulei cylindra, dopiero po zalaniu samego bloku wodą i opuszczeniu tłoka w dół okazało się o co chodzi, najczęściej jest to wina uszczelki lub głowicy.