Reklama
  • niedwik2013-01-19 11:33:47

    Witam wszystkich.Panwie mam takie pytanko..(ponieważ zakupiłem ostatnim czasy Uaza z tym ze na resorach) chciałbym przerobić go na spreżyny bo jednak za twardy :) Jakie były by najlepsze i czy wielki jest problem z założeniem ich.pozdraiwiam niedwik.

  • uazik 2013-01-19 21:29:22

    Mnie też temat interesuje, sprężyny to mniejszy problem, ważniejsze od jakiej fury wahacze dobrać. 

  • niedwik 2013-01-20 03:19:18

    oooo.....znaczy sie ze grubsza przeróbka????

  • uazik 2013-01-20 07:21:41

    Pewnie, że grubsza. I trzeba to zrobić z głową, żeby było mocne. I trzeba pamiętać o zachowaniu geometrii. Słowem rzecz dla doświadczonego warsztatu ;-)Ale ludzie nie takie rzeczy robią! 

  • Reklama
  • mateusz-purzyck 2013-01-31 00:23:17

    ogólnie można się w  to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece.

  • kubi4x4 2013-01-31 17:39:41

    ...koszty hmmm zależy czy robisz sam ,czy zlecisz komuś..jeżeli miałbym zlecić komuś,cóż moim zdaniem nie warto, w to miejsce lepiej rozebrać resory,przejrzeć je , przesmarować, dać dobre amortyzatory i np. kupić wyciągarkę, i jeszcze kasy zostanie. Chyba to lepiej zainwestowane w uaza pieniądze.

  • uazik 2013-01-31 20:56:02

    .... nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. ...nie było fabrycznych uazów na sprężynach ;-) tylko resory

  • kubi4x4 2013-01-31 22:15:09

    były.na sprężynach z przodu...ale uzywane czesci do takiego zawieszenia praktycznie nie do zdobycia w pl. A nowe coz kosztują krocie. Poszukaj w cenniku tarmotu...

  • Reklama
  • uazik 2013-01-31 22:39:02

    hmmm ... może masz na myśli nowego uaza patriota, tego w całkiem nowej budzie, ten faktycznie ma przód na wahaczach.a co do zwykłego uaza - znalazłem taką fotkę przedniego zawieszenia na sprężynach - ale nie wiem, czy to nie samoróbka?

  • kubi4x4 2013-02-01 08:53:06

    Patrząc na fotkę, wygląda na dość świeżego uaza, sprzęgiełka w kołach, metalowy dach , klamki, niedzielona szyba , wycieraczki z dołu, to może być fabryczna wersja na sprężynach z przodu

  • Kwadrat 2013-02-05 21:00:52

    Bez problemowa przeróbka :)  http://www.warka-team.pl/index.php/pojazdy/62-uaz

  • uazik 2013-02-05 23:22:13

    Kwadrat, a wiesz od czego wzięli wachacze do tego uaza, przód i tył?

  • Reklama
  • Kwadrat 2013-02-06 11:28:08

    Jasne że wiem :)   Sprężyny wahacze i amorki od Discovery 1 

  • Kwadrat 2013-02-06 11:31:06

    http://warka-team.pl/images/stories/uaz_na%20str1.jpg

  • Kwadrat 2013-02-06 11:34:35

    http://www.youtube.com/watch?v=xbEER9Bb4dQ

  • niedwik 2013-02-11 14:49:06

    Witam panowie.Zadałem kilka dni temu pytanko na temat przeróbki uaza na sprężyny...nie było mnie tu troszke.Wymieniałem sprzęgło no i kręciłem się za kimś kto by coś na temat tych sprężyn  kumał.Poczytałem poszukałem popytałem i znalazłem.Są chłopaki z WARKA TEAM którzy się tym zajmują.Spotkałem się z nimi i w efekcie oddałem Uazika w ich ręce.Jak na razie widze ze chłopaki są profesjonalistami.....ale zobaczymy czy i jak im to wyjdzie.

  • uazik 2013-02-11 18:01:44

    no i dobrze, że oddałeś sprawę w ręce fachmanów ;-)poproś o zrobienie fotek w trakcie i czekamy na piękny opis tuningu uaza! co było a co jest ;-)

  • Reklama
  • czolg 2013-02-11 22:13:38

    podaj do nich jakiś namiar

  • Kwadrat 2013-02-13 15:39:18

    512-162-027 

  • Kwadrat 2013-02-14 12:04:06

    ogólnie można się w  to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece.   Tu się nie zgodzę.   Zachowanie geometrii jest bez problemowe tylko wymaga dużo mierzenia. Komfort jazdy poprawia sie niesamowicie a na dróżkach na których przy 40km/h wypadałeś z fotela teraz możesz lecieć bez problemu 70-80 prowadząc jedną ręką.    Na trawersie największe znaczenie ma środek ciężkości auta , jego waga, oraz twardość sprężyn.                            

  • sova 2013-02-14 20:32:10

    Może coś z tego pomagahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=382718268489818&set=a.360580417370270.85585.100002549454249&type=1&theater

  • Kwadrat 2013-02-15 10:05:33

    To jakaś koza. :)  Tak zwana Ruska Wańka wstańka  :) 



Reklama
Reklama
Wróć do