Witam wszystkich.Panwie mam takie pytanko..(ponieważ zakupiłem ostatnim czasy Uaza z tym ze na resorach) chciałbym przerobić go na spreżyny bo jednak za twardy :) Jakie były by najlepsze i czy wielki jest problem z założeniem ich.pozdraiwiam niedwik.
Pewnie, że grubsza. I trzeba to zrobić z głową, żeby było mocne. I trzeba pamiętać o zachowaniu geometrii. Słowem rzecz dla doświadczonego warsztatu ;-)Ale ludzie nie takie rzeczy robią!
ogólnie można się w to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece.
...koszty hmmm zależy czy robisz sam ,czy zlecisz komuś..jeżeli miałbym zlecić komuś,cóż moim zdaniem nie warto, w to miejsce lepiej rozebrać resory,przejrzeć je , przesmarować, dać dobre amortyzatory i np. kupić wyciągarkę, i jeszcze kasy zostanie. Chyba to lepiej zainwestowane w uaza pieniądze.
.... nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. ...nie było fabrycznych uazów na sprężynach ;-) tylko resory
były.na sprężynach z przodu...ale uzywane czesci do takiego zawieszenia praktycznie nie do zdobycia w pl. A nowe coz kosztują krocie. Poszukaj w cenniku tarmotu...
hmmm ... może masz na myśli nowego uaza patriota, tego w całkiem nowej budzie, ten faktycznie ma przód na wahaczach.a co do zwykłego uaza - znalazłem taką fotkę przedniego zawieszenia na sprężynach - ale nie wiem, czy to nie samoróbka?
Patrząc na fotkę, wygląda na dość świeżego uaza, sprzęgiełka w kołach, metalowy dach , klamki, niedzielona szyba , wycieraczki z dołu, to może być fabryczna wersja na sprężynach z przodu
Witam panowie.Zadałem kilka dni temu pytanko na temat przeróbki uaza na sprężyny...nie było mnie tu troszke.Wymieniałem sprzęgło no i kręciłem się za kimś kto by coś na temat tych sprężyn kumał.Poczytałem poszukałem popytałem i znalazłem.Są chłopaki z WARKA TEAM którzy się tym zajmują.Spotkałem się z nimi i w efekcie oddałem Uazika w ich ręce.Jak na razie widze ze chłopaki są profesjonalistami.....ale zobaczymy czy i jak im to wyjdzie.
ogólnie można się w to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece. Tu się nie zgodzę. Zachowanie geometrii jest bez problemowe tylko wymaga dużo mierzenia. Komfort jazdy poprawia sie niesamowicie a na dróżkach na których przy 40km/h wypadałeś z fotela teraz możesz lecieć bez problemu 70-80 prowadząc jedną ręką. Na trawersie największe znaczenie ma środek ciężkości auta , jego waga, oraz twardość sprężyn.
Witam wszystkich.Panwie mam takie pytanko..(ponieważ zakupiłem ostatnim czasy Uaza z tym ze na resorach) chciałbym przerobić go na spreżyny bo jednak za twardy :) Jakie były by najlepsze i czy wielki jest problem z założeniem ich.pozdraiwiam niedwik.
Mnie też temat interesuje, sprężyny to mniejszy problem, ważniejsze od jakiej fury wahacze dobrać.
oooo.....znaczy sie ze grubsza przeróbka????
Pewnie, że grubsza. I trzeba to zrobić z głową, żeby było mocne. I trzeba pamiętać o zachowaniu geometrii. Słowem rzecz dla doświadczonego warsztatu ;-)Ale ludzie nie takie rzeczy robią!
ogólnie można się w to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece.
...koszty hmmm zależy czy robisz sam ,czy zlecisz komuś..jeżeli miałbym zlecić komuś,cóż moim zdaniem nie warto, w to miejsce lepiej rozebrać resory,przejrzeć je , przesmarować, dać dobre amortyzatory i np. kupić wyciągarkę, i jeszcze kasy zostanie. Chyba to lepiej zainwestowane w uaza pieniądze.
.... nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. ...nie było fabrycznych uazów na sprężynach ;-) tylko resory
były.na sprężynach z przodu...ale uzywane czesci do takiego zawieszenia praktycznie nie do zdobycia w pl. A nowe coz kosztują krocie. Poszukaj w cenniku tarmotu...
hmmm ... może masz na myśli nowego uaza patriota, tego w całkiem nowej budzie, ten faktycznie ma przód na wahaczach.a co do zwykłego uaza - znalazłem taką fotkę przedniego zawieszenia na sprężynach - ale nie wiem, czy to nie samoróbka?
Patrząc na fotkę, wygląda na dość świeżego uaza, sprzęgiełka w kołach, metalowy dach , klamki, niedzielona szyba , wycieraczki z dołu, to może być fabryczna wersja na sprężynach z przodu
Bez problemowa przeróbka :) http://www.warka-team.pl/index.php/pojazdy/62-uaz
Kwadrat, a wiesz od czego wzięli wachacze do tego uaza, przód i tył?
Jasne że wiem :) Sprężyny wahacze i amorki od Discovery 1
http://warka-team.pl/images/stories/uaz_na%20str1.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=xbEER9Bb4dQ
Witam panowie.Zadałem kilka dni temu pytanko na temat przeróbki uaza na sprężyny...nie było mnie tu troszke.Wymieniałem sprzęgło no i kręciłem się za kimś kto by coś na temat tych sprężyn kumał.Poczytałem poszukałem popytałem i znalazłem.Są chłopaki z WARKA TEAM którzy się tym zajmują.Spotkałem się z nimi i w efekcie oddałem Uazika w ich ręce.Jak na razie widze ze chłopaki są profesjonalistami.....ale zobaczymy czy i jak im to wyjdzie.
no i dobrze, że oddałeś sprawę w ręce fachmanów ;-)poproś o zrobienie fotek w trakcie i czekamy na piękny opis tuningu uaza! co było a co jest ;-)
podaj do nich jakiś namiar
512-162-027
ogólnie można się w to bawić, ale wiadomo nie da się tego zrobić idealnie z 1005 zachowaniem geometrii. nie łatwiej i taniej by było kupic jakiegoś uaza na sprężynach już z nowszych lat produkcji np przerdzewiałą budą i same podwozie zmienić. a tak na marginesie, mam uaza na resorach i taka jego uroda ze jest twardy i skacze na każdej dziurze, nie można z uaza zrobić g-klasy, poza tym twarde zawieszenie lepiej sprawdza się na trawersach auto się tka nie kładzie, i już nieraz cieszyłem się ze mam twarde zawieszenie gdy na tym samym trawersie gdzie uazem bez problemu przejechałem gość discovery prawie zaliczył rolkę, jedynie uratowało go drzewo bo się oparł, bo gdyby nie to to by było po dyskotece. Tu się nie zgodzę. Zachowanie geometrii jest bez problemowe tylko wymaga dużo mierzenia. Komfort jazdy poprawia sie niesamowicie a na dróżkach na których przy 40km/h wypadałeś z fotela teraz możesz lecieć bez problemu 70-80 prowadząc jedną ręką. Na trawersie największe znaczenie ma środek ciężkości auta , jego waga, oraz twardość sprężyn.
Może coś z tego pomagahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=382718268489818&set=a.360580417370270.85585.100002549454249&type=1&theater
To jakaś koza. :) Tak zwana Ruska Wańka wstańka :)