Czy to prawda, że toyota FJ manual ma stały napęd tylko na tył, a przód jest dołączany? Stały napęd 4x4 występuje tylko w wersjach FJ z automatem?Dziwne, nie? Z czego wynika taka polityka toyoty?
Czy to prawda, że toyota FJ manual ma stały napęd tylko na tył, a przód jest dołączany? Stały napęd 4x4 występuje tylko w wersjach FJ z automatem?Dziwne, nie? Z czego wynika taka polityka toyoty?Witaj,Jest tak jak napisales tylko ze odwrotnie. M/T staly 4x4 , A/T naped na tyl a przod na sztywno.Ja mam A/T i jest czadowo. No i ten gang V6 miodzio ( oczewiscie na benzynce :)
Jeździłem FJ-ką Tomasza ze STAG"a - potwór. Jego auto jest w manualu. Świetna fura, jedyne co by można poprawić to większe szyby - widoczność z fotela kierowcy jest umiarkowana i w terenie łatwo o coś zawadzić ;-)Jack, jakie spalanie ma ma Twoja toyota FJ (automat) w mieście, na trasie, średnio. Na gazie i na benzynie?
Witam,Na poczatku nie mam zagazowanego silnika ( i nie bedzie raczej pojde w druga strone i bedzie kompresor he,he )Srednie spalanie w M/T 4x4 jest wieksze niz A/T ze sztywno dolaczanym przodem.Jak u mnie. Bez modyfikacji na fabrycznych oponach : miasto 15-16/ trasa 13-14.FJC jest lzejszy od np. LC 120/150 o 400 kg dla przykladu z tym samym silnikiem V6Zwroc uwage ze samochod praktycznie nie ma oplywowych ksztaltow i jest duzy wspolczynnik oporu. Mozna powiedziec ze to Cegla ( jak mowia amerykanie )Teraz doszedl snorkel, MT, oslony podwozia, bedzie lift itd, itdPrzypuszczam ze bede sie zamykal w 18-20 w miescie lekko. Polecam www.fjcruiserforums.com
Jaki będzie wzrost mocy i momentu po wstawieniu kompresora? A co do kształtów - przy jeździe ok 100 km/h opór powietrza nie jest chyba decydujący, gorzej jak się chce jechać 160 ;-)
Czy to prawda, że toyota FJ manual ma stały napęd tylko na tył, a przód jest dołączany? Stały napęd 4x4 występuje tylko w wersjach FJ z automatem?Dziwne, nie? Z czego wynika taka polityka toyoty?
Czy to prawda, że toyota FJ manual ma stały napęd tylko na tył, a przód jest dołączany? Stały napęd 4x4 występuje tylko w wersjach FJ z automatem?Dziwne, nie? Z czego wynika taka polityka toyoty?Witaj,Jest tak jak napisales tylko ze odwrotnie. M/T staly 4x4 , A/T naped na tyl a przod na sztywno.Ja mam A/T i jest czadowo. No i ten gang V6 miodzio ( oczewiscie na benzynce :)
Jeździłem FJ-ką Tomasza ze STAG"a - potwór. Jego auto jest w manualu. Świetna fura, jedyne co by można poprawić to większe szyby - widoczność z fotela kierowcy jest umiarkowana i w terenie łatwo o coś zawadzić ;-)Jack, jakie spalanie ma ma Twoja toyota FJ (automat) w mieście, na trasie, średnio. Na gazie i na benzynie?
Witam,Na poczatku nie mam zagazowanego silnika ( i nie bedzie raczej pojde w druga strone i bedzie kompresor he,he )Srednie spalanie w M/T 4x4 jest wieksze niz A/T ze sztywno dolaczanym przodem.Jak u mnie. Bez modyfikacji na fabrycznych oponach : miasto 15-16/ trasa 13-14.FJC jest lzejszy od np. LC 120/150 o 400 kg dla przykladu z tym samym silnikiem V6Zwroc uwage ze samochod praktycznie nie ma oplywowych ksztaltow i jest duzy wspolczynnik oporu. Mozna powiedziec ze to Cegla ( jak mowia amerykanie )Teraz doszedl snorkel, MT, oslony podwozia, bedzie lift itd, itdPrzypuszczam ze bede sie zamykal w 18-20 w miescie lekko. Polecam www.fjcruiserforums.com
Jaki będzie wzrost mocy i momentu po wstawieniu kompresora? A co do kształtów - przy jeździe ok 100 km/h opór powietrza nie jest chyba decydujący, gorzej jak się chce jechać 160 ;-)