Witam, potrzebował bym informacji na temat;1. Schemat rozmieszczenia oprzyrządowania (elektrycznego) silnika 2.5d IVECO2. Opis dźwigni zmiany biegów i załączania napędów(które do czego)3. Kilku dobrych rad typu: co zrobić w pierwszej kolejności po zakupie tego auta itp.Z góry dziękuje.
Ha Chomiku sporo jest informacji dot. Honkera. Bazuje głównie na nich informacjach :)Wajchy po prostu są ;)W Twoim roczniku powinieneś mieć 3 sztuki. Największa od biegów - pewnie już wiesz ;)Krótka blisko fotelu kierowcy:1. w położeniu do przodu (2H) - jazda z włączonym mechanizmem różnicowym (napęd podawany jest na ośkę z mniejszym obciążeniem) potrzebna do jazdy po twardym (szosa).2. w położeniu do tyłu (4H) (zapala się czerwona kontrolka na desce wskaźników) - jazda z wyłączonym mechanizmem różnicowym (napęd podawany jest na obie osi po 50%) potrzebna do jazdy po terenie. Po wyjeździe na szosę ( twarde podłoże) z załączonym 4H spowoduje zmielenie czegoś z napędu ;). Krótka wajcha przy fotelu pasażera - przełącznik szosa/teren. W pozycji "teren" działa reduktor i autko jedzie połowę wolniej.
Witam, potrzebował bym informacji na temat;1. Schemat rozmieszczenia oprzyrządowania (elektrycznego) silnika 2.5d IVECO2. Opis dźwigni zmiany biegów i załączania napędów(które do czego)3. Kilku dobrych rad typu: co zrobić w pierwszej kolejności po zakupie tego auta itp.Z góry dziękuje.
Czesc!Idz na srajdy, tam znajdziesz dzial poswiecony Honkerowi, pewnie Ci pomoga.POZDR
Ha Chomiku sporo jest informacji dot. Honkera. Bazuje głównie na nich informacjach :)Wajchy po prostu są ;)W Twoim roczniku powinieneś mieć 3 sztuki. Największa od biegów - pewnie już wiesz ;)Krótka blisko fotelu kierowcy:1. w położeniu do przodu (2H) - jazda z włączonym mechanizmem różnicowym (napęd podawany jest na ośkę z mniejszym obciążeniem) potrzebna do jazdy po twardym (szosa).2. w położeniu do tyłu (4H) (zapala się czerwona kontrolka na desce wskaźników) - jazda z wyłączonym mechanizmem różnicowym (napęd podawany jest na obie osi po 50%) potrzebna do jazdy po terenie. Po wyjeździe na szosę ( twarde podłoże) z załączonym 4H spowoduje zmielenie czegoś z napędu ;). Krótka wajcha przy fotelu pasażera - przełącznik szosa/teren. W pozycji "teren" działa reduktor i autko jedzie połowę wolniej.