Witam!Czy ktoś z posiadaczy Suzuki Vitara może podpowiedzieć jak można tanim kosztem zrobić lift zawieszenia w vitarce? Wiem, że można próbować z tymi czy innymi sprężynami ale pewnie są gotowe patenty typu przód - sprężyny od vw polo a amorki od tarpana itp ;-)To jak, podzieli się ktoś doświadczeniem?Lift zawieszenia tak z 2-3 cale, żeby opony 31 cali weszły.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
WITAJ KOLEGO.WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU. ZACZYNASZ I JUZ IDZIESZ ZLA DROGA.CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWE ILU NAPRAWDE MADRYCH LUDZI Z POTEZNYMI MOZLIWOSCIAMI OBLICZENIOWYMI ZAPROJEKTOWALO ZAWIESZENIE TWOJEJ VITARY?A TY PYTASZ O WYMIANE SPREZYN ,NAJLEPSZE OD DLUGOPISU ..... .KOLEGO SENSOWNY LIFT TO TULEJE CHARAKTERYSTYKA ZAWIESZENIE BEZ ZMIAN A 6 CM W GORE I TO JEST MAX , TO JUZ BARDZO DUZE OBCIAZENIE DLA PRZEGUBOW ,ALE DOPUSZCZALNE.CZYLI 4 SZTUKI TULEJI POD MCPERSONY I TYLNE SPREZYNYI 4 PRZEDLUZKI AMORKOW.RESZTA POMYSLOW POZA CALMINI CZY INNE DEDYKOWANE ,TO WIEJKI TUNING. WYSOKOSCI TULEJI MOGA BYC OD 10 DO 60 MMKOSZT OK 600 PLN JAK ZRBISZ SOBIE SAM Z MATERIALEM .U MNIE +600PLN ZA ROBOTE.JAK MSZ PYTANIA ODPOWIEM CHETNIE .
Dzięki za info Knutt! Wiem, że to co napisałem to trochę niepoważne podejście ale chcemy z kumplami kupić sobie na spółkę suzuki vitarę i podszykować ją do latania wkoło komina ;-)Na początek koszty chcemy ograniczyć do absolutnego minimum. Jak będzie dobra zabawa to potem się zobaczy ;-)Tuleje to świetny pomysł na początek. Jeszcze mam pytanie, czy przy tulejach 60 mm amorki mogą zostać oryginalne? czy trzeba coś dobierać?
CZESC .KIEDY TOKARZ BEDZIE TOCZYL TULEJE POPROSICIE O DOTOCZENIE STALOWYCH PRZEDDLURZACZY AMOROW .CZYLI STALOWY WALEC O SREDNICY AMORA ORYGINALNEGO I Z JEDNEJ STRONY NAGWINTOWANA DZIURA ZEBY WKRECIC AMOR A Z DRUGIEJ STRONY NADTOCZONY GWINT JAKO MOCOWANIE DO ORYGINALNEGO UCHWYTU .TO ROZWIAZANIE GWARANTUJE ZACHOWANIE SENSOWNEJ PRACY ZAWIESZENIA ,OCZYWISCIE PO TYM ZABIEGU TRZEBA ZROBIC GEOMETRIE PRZODU.A I JESZCZE JEDNO NOIE WIEM JAKI MACIE TAM MOTOR ALE KOLA 31 "TO JUZ DUZE KOLA , BARDZO OBCIAZA TO PRZEGUBY DYFER POLOSIE WLASCIWIE WSZYSTKO .JA MAM 2 VITKI I SAMURAIA ZMOTE JEZDZE NA 30" NIGDZIE NIE BYLO PROBLEMU RAZ ZONA URWALA PRZEGUB ALE NJUZ BYL ZMECZONY .ZAJMUJE SIE OFF-ROADEMOD 17 LAT.POZDRO .
Witam!Czy ktoś z posiadaczy Suzuki Vitara może podpowiedzieć jak można tanim kosztem zrobić lift zawieszenia w vitarce? Wiem, że można próbować z tymi czy innymi sprężynami ale pewnie są gotowe patenty typu przód - sprężyny od vw polo a amorki od tarpana itp ;-)To jak, podzieli się ktoś doświadczeniem?Lift zawieszenia tak z 2-3 cale, żeby opony 31 cali weszły.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
WITAJ KOLEGO.WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU. ZACZYNASZ I JUZ IDZIESZ ZLA DROGA.CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWE ILU NAPRAWDE MADRYCH LUDZI Z POTEZNYMI MOZLIWOSCIAMI OBLICZENIOWYMI ZAPROJEKTOWALO ZAWIESZENIE TWOJEJ VITARY?A TY PYTASZ O WYMIANE SPREZYN ,NAJLEPSZE OD DLUGOPISU ..... .KOLEGO SENSOWNY LIFT TO TULEJE CHARAKTERYSTYKA ZAWIESZENIE BEZ ZMIAN A 6 CM W GORE I TO JEST MAX , TO JUZ BARDZO DUZE OBCIAZENIE DLA PRZEGUBOW ,ALE DOPUSZCZALNE.CZYLI 4 SZTUKI TULEJI POD MCPERSONY I TYLNE SPREZYNYI 4 PRZEDLUZKI AMORKOW.RESZTA POMYSLOW POZA CALMINI CZY INNE DEDYKOWANE ,TO WIEJKI TUNING. WYSOKOSCI TULEJI MOGA BYC OD 10 DO 60 MMKOSZT OK 600 PLN JAK ZRBISZ SOBIE SAM Z MATERIALEM .U MNIE +600PLN ZA ROBOTE.JAK MSZ PYTANIA ODPOWIEM CHETNIE .
Dzięki za info Knutt! Wiem, że to co napisałem to trochę niepoważne podejście ale chcemy z kumplami kupić sobie na spółkę suzuki vitarę i podszykować ją do latania wkoło komina ;-)Na początek koszty chcemy ograniczyć do absolutnego minimum. Jak będzie dobra zabawa to potem się zobaczy ;-)Tuleje to świetny pomysł na początek. Jeszcze mam pytanie, czy przy tulejach 60 mm amorki mogą zostać oryginalne? czy trzeba coś dobierać?
CZESC .KIEDY TOKARZ BEDZIE TOCZYL TULEJE POPROSICIE O DOTOCZENIE STALOWYCH PRZEDDLURZACZY AMOROW .CZYLI STALOWY WALEC O SREDNICY AMORA ORYGINALNEGO I Z JEDNEJ STRONY NAGWINTOWANA DZIURA ZEBY WKRECIC AMOR A Z DRUGIEJ STRONY NADTOCZONY GWINT JAKO MOCOWANIE DO ORYGINALNEGO UCHWYTU .TO ROZWIAZANIE GWARANTUJE ZACHOWANIE SENSOWNEJ PRACY ZAWIESZENIA ,OCZYWISCIE PO TYM ZABIEGU TRZEBA ZROBIC GEOMETRIE PRZODU.A I JESZCZE JEDNO NOIE WIEM JAKI MACIE TAM MOTOR ALE KOLA 31 "TO JUZ DUZE KOLA , BARDZO OBCIAZA TO PRZEGUBY DYFER POLOSIE WLASCIWIE WSZYSTKO .JA MAM 2 VITKI I SAMURAIA ZMOTE JEZDZE NA 30" NIGDZIE NIE BYLO PROBLEMU RAZ ZONA URWALA PRZEGUB ALE NJUZ BYL ZMECZONY .ZAJMUJE SIE OFF-ROADEMOD 17 LAT.POZDRO .