Reklama
  • patek2012-12-30 19:53:50

    Witam!Czy ktoś z posiadaczy Suzuki Vitara może podpowiedzieć jak można tanim kosztem zrobić lift zawieszenia w vitarce? Wiem, że można próbować z tymi czy innymi sprężynami ale pewnie są gotowe patenty typu przód - sprężyny od vw polo a amorki od tarpana itp ;-)To jak, podzieli się ktoś doświadczeniem?Lift zawieszenia tak z 2-3 cale, żeby opony 31 cali weszły.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

  • knutt 2013-01-01 09:50:40

    WITAJ KOLEGO.WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU. ZACZYNASZ I JUZ IDZIESZ ZLA DROGA.CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWE ILU  NAPRAWDE MADRYCH LUDZI Z POTEZNYMI  MOZLIWOSCIAMI OBLICZENIOWYMI ZAPROJEKTOWALO  ZAWIESZENIE TWOJEJ VITARY?A TY PYTASZ O WYMIANE SPREZYN ,NAJLEPSZE OD DLUGOPISU ..... .KOLEGO SENSOWNY LIFT TO TULEJE CHARAKTERYSTYKA ZAWIESZENIE BEZ ZMIAN A 6 CM W GORE I TO JEST MAX , TO JUZ BARDZO DUZE OBCIAZENIE DLA PRZEGUBOW ,ALE DOPUSZCZALNE.CZYLI 4 SZTUKI TULEJI POD MCPERSONY  I TYLNE SPREZYNYI 4 PRZEDLUZKI AMORKOW.RESZTA POMYSLOW POZA CALMINI CZY INNE DEDYKOWANE ,TO WIEJKI TUNING. WYSOKOSCI  TULEJI MOGA BYC OD 10 DO 60 MMKOSZT OK 600 PLN JAK ZRBISZ SOBIE SAM Z MATERIALEM .U MNIE +600PLN ZA ROBOTE.JAK MSZ PYTANIA ODPOWIEM CHETNIE .

  • patek 2013-01-01 10:33:20

    Dzięki za info Knutt! Wiem, że to co napisałem to trochę niepoważne podejście ale chcemy z kumplami kupić sobie na spółkę suzuki vitarę i podszykować ją do latania wkoło komina ;-)Na początek koszty chcemy ograniczyć do absolutnego minimum. Jak będzie dobra zabawa to potem się zobaczy ;-)Tuleje to świetny pomysł na początek. Jeszcze mam pytanie, czy przy tulejach 60 mm amorki mogą zostać oryginalne? czy trzeba coś dobierać?

  • knutt 2013-01-01 19:38:14

    CZESC .KIEDY TOKARZ BEDZIE TOCZYL  TULEJE POPROSICIE O DOTOCZENIE  STALOWYCH PRZEDDLURZACZY AMOROW  .CZYLI STALOWY  WALEC O SREDNICY AMORA ORYGINALNEGO  I Z JEDNEJ STRONY NAGWINTOWANA DZIURA ZEBY WKRECIC AMOR A Z DRUGIEJ STRONY NADTOCZONY  GWINT JAKO MOCOWANIE DO ORYGINALNEGO UCHWYTU .TO ROZWIAZANIE GWARANTUJE ZACHOWANIE SENSOWNEJ PRACY ZAWIESZENIA ,OCZYWISCIE  PO TYM ZABIEGU  TRZEBA ZROBIC GEOMETRIE PRZODU.A I JESZCZE JEDNO NOIE WIEM JAKI MACIE TAM MOTOR ALE  KOLA 31 "TO JUZ DUZE KOLA , BARDZO OBCIAZA TO PRZEGUBY DYFER POLOSIE  WLASCIWIE WSZYSTKO .JA MAM 2 VITKI I SAMURAIA ZMOTE JEZDZE NA 30" NIGDZIE NIE BYLO PROBLEMU RAZ ZONA URWALA PRZEGUB ALE NJUZ BYL ZMECZONY .ZAJMUJE SIE OFF-ROADEMOD 17 LAT.POZDRO .

  • Reklama


Reklama
Reklama
Wróć do