Czy coś takiego występuje w przyrodzie - suzuki samurai na sprężynach i wahaczach w wersji fabrycznej? Czy oryginalnie samurai był robiony tylko na resorach? Wiem, że w zmotach ludzie sami przerbiają (od czego wziąć wahacze?), ale może były też oryginalne wersje na sprężynie?
W ostaniach latach samurai był produkowany z zawieszeniem na sprężynach.Ilość sposobów przerobienia Samuraja na sprężynę, dorównuje ilości takich przeróbek. Niestety większość z tych przeróbek to niskobudżetowe rozwiązania, zasadniczo nie poprawiając nic ani wykrzyży ani komfortu. Uważam że dobry zestaw zawieszenia z nowymi resorami + 80mm +100mm jest lepszym rozwiązaniem niż motanie krótkiej sprężyny niż motanie mocowania wahacza w miejsce mocowania resoru. Zaloguj się na forum http://samurai.org.pl tam znajdziesz dużo informacji. Wpisz w google zwrot SAMURAI COIL SPRINGS LUB SWAP.Tutaj masz rozwianie, które ma sens - long arm !! http://www.rocky-road.com/samurai-coil-conversion.html
a może zamiast się bawić w przeróbkę samuraja lepiej kupić jakiegoś obitego suzuki jimy? buda w off-roadzie i tak się nie liczy a zawiecha będzie już na wahaczu
Czy coś takiego występuje w przyrodzie - suzuki samurai na sprężynach i wahaczach w wersji fabrycznej? Czy oryginalnie samurai był robiony tylko na resorach? Wiem, że w zmotach ludzie sami przerbiają (od czego wziąć wahacze?), ale może były też oryginalne wersje na sprężynie?
W ostaniach latach samurai był produkowany z zawieszeniem na sprężynach.Ilość sposobów przerobienia Samuraja na sprężynę, dorównuje ilości takich przeróbek. Niestety większość z tych przeróbek to niskobudżetowe rozwiązania, zasadniczo nie poprawiając nic ani wykrzyży ani komfortu. Uważam że dobry zestaw zawieszenia z nowymi resorami + 80mm +100mm jest lepszym rozwiązaniem niż motanie krótkiej sprężyny niż motanie mocowania wahacza w miejsce mocowania resoru. Zaloguj się na forum http://samurai.org.pl tam znajdziesz dużo informacji. Wpisz w google zwrot SAMURAI COIL SPRINGS LUB SWAP.Tutaj masz rozwianie, które ma sens - long arm !! http://www.rocky-road.com/samurai-coil-conversion.html
http://www.4x4suzukisamurai.pl/forum/index.php?topic=198.0 http://www.4x4-shop.com/?159,zawieszenie-suzuki-samurai-na-sprezynach-100-off-road.
Dzięki Bartek! Super materiał. Od którego rocznika Samurai był na sprężynie fabrycznie?
a może zamiast się bawić w przeróbkę samuraja lepiej kupić jakiegoś obitego suzuki jimy? buda w off-roadzie i tak się nie liczy a zawiecha będzie już na wahaczu