Reklama
  • jawaldek2013-01-19 20:05:38

    Sympatycznie zrobiony film tylko....... mając zamontowany snorkel czy jesteśmy pewni szczelności wszystkich połączeń ?? Najłatwiej jest to sprawdzić zdejmując sam kominek i zatykając dłonią (najlepiej w mocnej rękawicy), przy pracującym silniku, górę snorkla. Jak widocznie silnik zwolni swoje obroty to jest OK na 98%. 2% zostawiam na nieszczelność rękawiczki ;)

  • brizee 2013-01-19 21:19:37

    pomimo, że ma zamontowany snorkel zaciągnął wodę do cylindrów jak nic! ten czarny dym mówi wszystko ... se polatali chłopaki, szkoda, remont V6 w Discovery pociągnie trochę po kieszeni

  • jawaldek 2013-01-19 22:04:27

    Pytanie którędy ?? ja obstawiam bagnet do oleju ...... jako zabezpieczenie zakłada się....gumowo lateksowe nakładki np..... do trymowania ;) Ten był dobrze zabezpieczony.

  • Adzik 2013-01-20 22:16:26

    zamontowalismy snorkel u mnie w aucie,sam nie jestem pewien czy jest w 100% sprawny pomimo tego ze silnik gasnie. nie polecam sprawdzania szczelnosci reka zwlaszcza przy duzym silniku poniewaz znam pewna historie. jeden z kolegow zatkal rure a drugi dodal gazu, apetyt na powietrze byl tak duzy ze zerwalo skore z dloni. sobie wstawilem "dla bhp"  czasem przejezdzajac przez plytka wode mozemy zassac wiec wolalem dolot  wyprowadzic wyzej. nie zamierzam brodzic po szyby ;) swoja historie montarzu opisalem na profilu, zapraszam do czytania i oceny.

  • Reklama
  • jawaldek 2013-01-21 12:29:34

     nie polecam sprawdzania szczelnosci reka zwlaszcza przy duzym silniku poniewaz znam pewna historie. jeden z kolegow zatkal rure a drugi dodal gazu, apetyt na powietrze byl tak duzy ze zerwalo skore z dloni.Dla tego w rękawiczce i sensownie z gazem. No to miał super szczelny snorkel ;)  



Reklama
Reklama
Wróć do