Witam, czytałem troche o nissanie na forach 4x4 i mam problem ponieważ jakiś czas temu kupiłem takiego z przebiegiem 132 tyś wszystko było ok do dzisiaj ponieważ zaczęła świecić kontrolka z olejem. Sprawadzałem stan jest ok, jak czytam o problemach z tymi silnikami to zastanawiam się co zrobić. Pzdr.
Oby to była tylko kontrolka, czasami na zimę szaleje nieznacznie elektronika, ale rzecz jasna nie można zaniedbać takich rzeczy. Jaki silnik jest w tym nissanie, który masz? Mój znajomy ma warsztat i robi pickupy m.in., ale i również świadczy usługi wulkanizacyjne widziałem ostatnio u niego chyba Navarę, na pewno był Ranger i Dmax. Mechanicy często narzekają na dużą ilość mechaniki w samochodzie. Kumpel ma nawet specjalistę od elektroniki. Jak coś się dowiesz napisz, zawsze to rada sprawdzonego mechanika, bo do byle jakiego jak się pojedzie to naciągają na koszty strasznie.
Witam, czytałem troche o nissanie na forach 4x4 i mam problem ponieważ jakiś czas temu kupiłem takiego z przebiegiem 132 tyś wszystko było ok do dzisiaj ponieważ zaczęła świecić kontrolka z olejem. Sprawadzałem stan jest ok, jak czytam o problemach z tymi silnikami to zastanawiam się co zrobić. Pzdr.
Na początek sprawdzić ciśnienie oleju w silniku to wyjaśni przyczynę .
Oby to była tylko kontrolka, czasami na zimę szaleje nieznacznie elektronika, ale rzecz jasna nie można zaniedbać takich rzeczy. Jaki silnik jest w tym nissanie, który masz? Mój znajomy ma warsztat i robi pickupy m.in., ale i również świadczy usługi wulkanizacyjne widziałem ostatnio u niego chyba Navarę, na pewno był Ranger i Dmax. Mechanicy często narzekają na dużą ilość mechaniki w samochodzie. Kumpel ma nawet specjalistę od elektroniki. Jak coś się dowiesz napisz, zawsze to rada sprawdzonego mechanika, bo do byle jakiego jak się pojedzie to naciągają na koszty strasznie.