Reklama
  • kircu122012-10-16 19:37:09

    Witam wszystkich. Posiadam Muscela M461. Wymieniłem w nim silnik włożyłem silnik forda 1.8d 60km i zostawiłem oryginalne sprzęgło i koło z wieńcem od muscela. Dorobiłem tylko kryze by połączyć silnik z skrzynią Muscela. Wyszedł problem z zapaleniem silnika. Rozrusznik muscela który jest założony za wolno kręci i nie odpali silnika. Orginalny wieniec od tego silnika (forda) jest o wiele mniejszy i chyba w tym problem. Rozrusznik muscela przez duży wieniec nie jest w stanie odpalić silnika. Czy nie wie ktoś czy może jest jakiś szybszy rozrusznik czy może jak zwiększyć mu obroty czy coś. Tylko rozrusznik musi mieć rozstaw dziur taki jak muscele mają (prawdopodobnie taki rozstaw dziur jak żuk ). Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać to proszę o odpowiedz.Pozdrawiam

  • dzelo23 2012-10-18 22:33:05

    Witam. Rozstaw zembów jest inny niż w żuku, ostatnio miałem dwa rozruszniki obok siebie, żukowski i z aro muscel. Zęby są inne, niewiele ale jednak, na początku myślałem że to ze z użycia ta różnica ale aczej nie. Nie znam się na silnikach elektrycznych ale rozrusznik od silnika M207 ma tylko 3 uzwojenia, czwatry stojan? jest bez uzwojenia, z tych 3 dwa są jednakowe a jedno mniejsze. Szukając przyczyny niedomagania mojego rozrusznika trafłem na pewnego pana który powiedział że taki silnik (rozrusznik) powinien posiadać uzwojenie na każdym stojanie. Wszystkie powinny być jednakowe. Tak więc może jest tak że gdy wszystkie uzwojenia będą takie same to rozrusznik będzie się kręcił szybciej? To tylko moja teoria :) Mi wystarcza oryginalny rozrusznik a kilku elektryków mówiło że to nie ma prawa działać. I bądź tu mądry hehehe. Ja bym wziął rozrusznik i poszukał śpeca od silników elektrycznych a ten już powie czy się nadaje do modyfikacji czy nie. pozdro Dzelo



Reklama
Reklama
Wróć do