mam Patrola y60 88r. 2,8tdgdy mam pełny zbiornik paliwa to problemu nie ma ale gdy zejdzie paliwo do ok połowy zbiornika to zaczyna dłużej kręcić. im bliżej do rezerwy tym gorzej, czy jest to wina jakiegoś zaworu zwrotnego i gdzie tego szukać?
może być tak że jak masz pełny bak to przewody od smoka są w paliwie a jak spada poziom to mogą być dziurki w przewodzie tym metalowym i gdy opada poziom to zaczyna ssać lewe powietrze wstaw wężyk przeźroczysty i zobaczysz czy nie ma powietrza ja tak miałem w moim galloperze
mam Patrola y60 88r. 2,8tdgdy mam pełny zbiornik paliwa to problemu nie ma ale gdy zejdzie paliwo do ok połowy zbiornika to zaczyna dłużej kręcić. im bliżej do rezerwy tym gorzej, czy jest to wina jakiegoś zaworu zwrotnego i gdzie tego szukać?
A może to bardziej problem z odpalaniem na gorącym silniku? Coś było już pisane na ten temat na forum ...
może być tak że jak masz pełny bak to przewody od smoka są w paliwie a jak spada poziom to mogą być dziurki w przewodzie tym metalowym i gdy opada poziom to zaczyna ssać lewe powietrze wstaw wężyk przeźroczysty i zobaczysz czy nie ma powietrza ja tak miałem w moim galloperze