Reklama
  • patryk-mazurek2012-04-23 21:41:12

    Witam forumowiczów ;) Mam problem z moim patrolkiem, ponieważ gdy go zapale i jest zimny to kopci na jasnoniebiesko, silnik nierówno pracuje, jest słaby i nie spala na 2 wtryski... A kiedy sie zagrzeje pracuje równo, nie dymi tylko lekko przy przyśpieszaniu na czarno i spala na wszystkie wtryski... Prosiłbym o jakieś porady ;) Z góry dziękuje.

  • TomekPatrol 2012-04-24 08:29:05

    Hej! Ja bym się umówił w warsztacie zajmującym się pompami wtryskowymi w dieslu. Najlepiej, żeby zostawili samochód na noc, a rano na zimnym silniku sprawdzili ciśnienie w cylindrach i oczywiści jak pracują wtryski. Trochę zapłacisz ale będziesz wiedział wszystko. Tak mi się wydaje ;-)

  • patryk-mazurek 2012-04-24 13:27:31

    A nie da rady zrobić tego samemu jakoś?? ;) Bo teraz trochu wydatków mam, a nie chce czekac az sytuacja sie poprawi. ;) Jak można sprawdzic to cisnienie na cylindrach? Dzięki z góry xD

  • kamil 2012-04-24 17:15:50

    No coś Ty! ;-) Przecież do tego trzeba mieć specjalistyczne przyrządy. Nawet jak gdzieś pożyczysz instrument do pomiaru ciśnienia w cylindrach to nie ma gwarancji, ze pomiar wykonasz prawidłowo a potem będziesz umiał go zinterpretować. Wtrysków wcale sam nie sprawdzisz choćbyś pękł ;-) Nie kombinuj, zadzwoń do warsztatu i zapytaj ile kosztuje taki test, moim zdaniem wcale nie tak drogo.

  • Reklama
  • patryk-mazurek 2012-04-24 21:02:23

    Może i racja xD Nie będe grzebał tylko skonsultuje to z mechanikiem ;) Ale jakby to byly pierścienie to samochód brałby olej, a u mnie go nie ubywa ;) Może to zawory się nie domykają, bo na zimnym klepią.... Dzięki za odp.

  • patryk-mazurek 2012-04-24 21:03:58

  • Adzik 2012-04-24 22:17:48

    W pierwszej kolejności postawiłbym na świece żarowe, następnie pomiar ciśnienia w cylindrach.

  • patryk-mazurek 2012-04-25 13:30:17

    Świece grzeją, gdyż niedawno zostały wymienione, bo myslalem, że to one są główną przyczyna ;)

  • Reklama
  • patryk-mazurek 2012-04-27 08:56:24

    Witam ;) Postanowiłem sam troche pogrzebać, bo jego stanu nie da sie pogorszyc... Wyciągnąłem wałek rozrządu i pod nim są tzw. szklanki z takimi grzybkami w środku na spręzynce co chodzą xD I okazało się że właśnie na tej sekcji na którą nie spala i klepie te grzybki nie pracowaly i były w srodku... Rozebrałem to wypolerowałem i włożylem.. Poskładałem i na początku autko chodziło super. Zero dymu, praca silnika rowna. ALe po przejechaniu kilku kilometrów znów jest to samo co na początku...



Reklama
Reklama
Wróć do