Koledzy, czy ktoś ma za sobą wymianę w Patrol Y61 pompy wtryskowej na mechaniczną z Y60? Moja chyba zaczyna siadać, mam problemy z paleniem na gorącym silniku. Czasami chełcze kilkadziesiat sekund zanim odpali. Pomyślałem, że może to dobra okazja, żeby wymienić na mechaniczną? Co o tym sadzicie?
Witaj, nie śpiesz się z remontem i wymianą pompy. Kolega miał w patrolu Y61 taki przypadek, że też nie palił na ciepłym silniku. Było coraz gorzej, doszło do tego, że musiał polewać pompę zimną wodą z butelki, bo inaczej nie było szans na odpalenie na gorącym silniku. Też chciał robić remont albo wymianę na pompę od Y60. Miał ofertę na wymianę na mechaniczną za jakieś 2 kPLN. W końcu pojechał na remont do DOBREGO zakładu i UWAGA: gość zamiast go zdoić na dobrą kasę przyjrzał się pompie wtryskowej i coś tam dokręcił (głowiczka? jeżdżę tojką, nie znam patroli). Pompa była delikatnie rozszczelniona. Problem jak ręką odjął. Samochód pięknie odpala i ładnie się zbiera.A "naprawa" kosztowała jakieś grosze :)
Jeżeli chodzi o diagnostykę i naprawę wtrysków i pompy wtryskowej w dieslach to polecam pana Sławka z Ołtarzewa pod Warszawą. Świetnie zrobił mi samochód, mojemu koledze też. Warto było jechać ponad 200 km w jedną stronę.
Jeżeli dawno nie zaglądał nikt do rozrusznika to zaczoł bym od tego.
Sprawdzić dokładnie akumulator oraz rozebrać i przejżeć dokłądnie rozrusznik.
W tym aucie pompa sterowana jest elektrycznie i spadek napięcia podczas rozruchu silnika
potrafi wpływać bardzo mocno na prawidłową pracę pompy wtryskowej.
Brzmi jak SF ale warto zacząć od tego .
ZIBI ma rację miałem podobną przypadłość w swoim patrolu straciłem ponad tysiaka na wspomnianą głowiczkę w serwisie diesla już w drodze powrotnej od mechanika okazało się że poniekąd pieniądze wydałem niepotrzebnie. Bo problem nie został rozwiązany.Okazało się że problem sam rozwiązałem przewód elektryczny rozrusznika ze stojanu do dolnego zacisku elektromagnesu przyrdzewiał nico i przy rozruch rozrusznik zabierał zadużo prądu którego zbrakło do otwarcia elektrozaworu w pompie wtryskowej.
Koledzy, czy ktoś ma za sobą wymianę w Patrol Y61 pompy wtryskowej na mechaniczną z Y60? Moja chyba zaczyna siadać, mam problemy z paleniem na gorącym silniku. Czasami chełcze kilkadziesiat sekund zanim odpali. Pomyślałem, że może to dobra okazja, żeby wymienić na mechaniczną? Co o tym sadzicie?
Na forum rajdy4x4 jest dużo o tym . Generalnie wszyscy chwalą .
Witaj, nie śpiesz się z remontem i wymianą pompy. Kolega miał w patrolu Y61 taki przypadek, że też nie palił na ciepłym silniku. Było coraz gorzej, doszło do tego, że musiał polewać pompę zimną wodą z butelki, bo inaczej nie było szans na odpalenie na gorącym silniku. Też chciał robić remont albo wymianę na pompę od Y60. Miał ofertę na wymianę na mechaniczną za jakieś 2 kPLN. W końcu pojechał na remont do DOBREGO zakładu i UWAGA: gość zamiast go zdoić na dobrą kasę przyjrzał się pompie wtryskowej i coś tam dokręcił (głowiczka? jeżdżę tojką, nie znam patroli). Pompa była delikatnie rozszczelniona. Problem jak ręką odjął. Samochód pięknie odpala i ładnie się zbiera.A "naprawa" kosztowała jakieś grosze :)
Głowiczka o której piszesz jest najczęściej przyczyną ciężkiego odpalenia auta na ciepłym silniku .
Jeżeli chodzi o diagnostykę i naprawę wtrysków i pompy wtryskowej w dieslach to polecam pana Sławka z Ołtarzewa pod Warszawą. Świetnie zrobił mi samochód, mojemu koledze też. Warto było jechać ponad 200 km w jedną stronę.
Witaj, A możesz podać jakiś adres do tego Pana Sławka z Ołtarzewa ewentualnie jakiś inny kontakt. Dzięki pozdrawiam,
proszę bardzo: 602 690 035
Prosze bardzo: pan Sławek, Ołtarzew, pompy wtryskowe, 602 690 035
Jeżeli dawno nie zaglądał nikt do rozrusznika to zaczoł bym od tego. Sprawdzić dokładnie akumulator oraz rozebrać i przejżeć dokłądnie rozrusznik. W tym aucie pompa sterowana jest elektrycznie i spadek napięcia podczas rozruchu silnika potrafi wpływać bardzo mocno na prawidłową pracę pompy wtryskowej. Brzmi jak SF ale warto zacząć od tego .
ZIBI ma rację miałem podobną przypadłość w swoim patrolu straciłem ponad tysiaka na wspomnianą głowiczkę w serwisie diesla już w drodze powrotnej od mechanika okazało się że poniekąd pieniądze wydałem niepotrzebnie. Bo problem nie został rozwiązany.Okazało się że problem sam rozwiązałem przewód elektryczny rozrusznika ze stojanu do dolnego zacisku elektromagnesu przyrdzewiał nico i przy rozruch rozrusznik zabierał zadużo prądu którego zbrakło do otwarcia elektrozaworu w pompie wtryskowej.