Stało się! Zostałem szczęśliwym posiadaczem Nissana Patrola Y60 ;-) Samochód jest już wstępnie uzbrojony i uż knuję co by tu w nim zmienić na lepsze. Pierwsze pytanie - czy dużo jest roboty żeby wstawić do nissan patrol y60 intercooler od y61 (od sześciocylindrówki czy od czterocylindrówki?). Po takiej zmianie trzeba jechać do pompiarza czy można samemu podkręcić dawkę na pompie?
ze dwadzieścia koników zyskasz ale powiem Ci, że lepiej nie poprawiać fabrykitakie modyfikacje potrafią się posypać w najmniej spodziewanym momencie, najchętniej gdzieś daleko od domu ;-)
ze dwadzieścia koników zyskasz ale powiem Ci, że lepiej nie poprawiać fabrykitakie modyfikacje potrafią się posypać w najmniej spodziewanym momencie, najchętniej gdzieś daleko od domu ;-)Święta racja->> kolega założył czip do samochodu,co prawda osobowego (VOLVO),zyskał trochę koników ale na Chorwacji silnik Mu padł->> możne to wina mi. ciągniętej przyczepy z łódką ??. Za naprawę na miejscu krzyknęli Mu 4tyś euro, tak na dzień dobry->> taniej wyszło wysłanie do Chorwacji zaprzyjaźnionej lawety z zapasowym samochodem. Udane ma wakacje:(( nie ma co :(( A namawiałem Go na wyjazd wschodnią ścianą Polski ma jeszcze Land Rovera.
Ja mam w moim Patrolu Y60 w silniku 2.8 założony intercooler z Y61 też 2.8 .Podkrecona dawka paliwa i podciągnięta lekko turbina. Zrobiłem już po tej modyfikacji ponad 50 tyś km . Podstawowa sprawa to zrobić to z głową . Auto nie wiele więcej pali ale różnica w mocy widoczna .
No ja myślę, że z głową! Planuję wziąć gotowy intercooler od y61 z silnika 2.8 sześciocylindrowego, tak jak Henry. Wszystko powinno działać. A jak nawet odpukać coś padnie to nic się nie stanie, po prostu zakładam rurę od turbiny do kolektora i jadę dalej ;-)Liczę na wzrost mocy i momentu a poza tym intercooler wpływa korzystnie na warunki pracy silnika przez podawanie trochę zimniejszego powietrza, to też ważne.
Stało się! Zostałem szczęśliwym posiadaczem Nissana Patrola Y60 ;-) Samochód jest już wstępnie uzbrojony i uż knuję co by tu w nim zmienić na lepsze. Pierwsze pytanie - czy dużo jest roboty żeby wstawić do nissan patrol y60 intercooler od y61 (od sześciocylindrówki czy od czterocylindrówki?). Po takiej zmianie trzeba jechać do pompiarza czy można samemu podkręcić dawkę na pompie?
ze dwadzieścia koników zyskasz ale powiem Ci, że lepiej nie poprawiać fabrykitakie modyfikacje potrafią się posypać w najmniej spodziewanym momencie, najchętniej gdzieś daleko od domu ;-)
ze dwadzieścia koników zyskasz ale powiem Ci, że lepiej nie poprawiać fabrykitakie modyfikacje potrafią się posypać w najmniej spodziewanym momencie, najchętniej gdzieś daleko od domu ;-)Święta racja->> kolega założył czip do samochodu,co prawda osobowego (VOLVO),zyskał trochę koników ale na Chorwacji silnik Mu padł->> możne to wina mi. ciągniętej przyczepy z łódką ??. Za naprawę na miejscu krzyknęli Mu 4tyś euro, tak na dzień dobry->> taniej wyszło wysłanie do Chorwacji zaprzyjaźnionej lawety z zapasowym samochodem. Udane ma wakacje:(( nie ma co :(( A namawiałem Go na wyjazd wschodnią ścianą Polski ma jeszcze Land Rovera.
Ja mam w moim Patrolu Y60 w silniku 2.8 założony intercooler z Y61 też 2.8 .Podkrecona dawka paliwa i podciągnięta lekko turbina. Zrobiłem już po tej modyfikacji ponad 50 tyś km . Podstawowa sprawa to zrobić to z głową . Auto nie wiele więcej pali ale różnica w mocy widoczna .
No ja myślę, że z głową! Planuję wziąć gotowy intercooler od y61 z silnika 2.8 sześciocylindrowego, tak jak Henry. Wszystko powinno działać. A jak nawet odpukać coś padnie to nic się nie stanie, po prostu zakładam rurę od turbiny do kolektora i jadę dalej ;-)Liczę na wzrost mocy i momentu a poza tym intercooler wpływa korzystnie na warunki pracy silnika przez podawanie trochę zimniejszego powietrza, to też ważne.