witam !zawsze chciałem mieć terenowy samochód i właśnie mam możliwość kupna Nissana Patrola 3,0 rok 2004. Nie znam się i nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie. Wiem, że w tym roku była regenerowana pompa paliwa- czy po takiej naprawie to auto będzie dobrze jeździć? Może ktoś ma podobny model i podpowie z czy się trzeba liczyć np. spalanie itd.proszę o poradę
Jeżeli znasz historie samochodu, serwis,przebieg,warunki eksploatacji, nie kupujesz samochodu z ogłoszenia od starszej pani która jeżdziła tylko do kościoła i na działke to możesz zastanawiać się nad zakupem.Regeneracja pompy wtryskowej jeżeli była dokonana w dobrym warsztacie(faktura na dokonaną naprawe)potwierdzająca naprawę i jej zakres, nie powinna wpłynąć na pracę silnika (po to się naprawia żeby była jak nowa).Przed kupnem proponuje pojechać do zaprzyjażnionego warsztatu,obejżą dokładnie i na pewno pomogą podjąć właściwą decyzje
pablo,ja też kiedyś chciałem mieć terenówkę i mam,mam suzuki vitare ,1bo jest tania w utrzymaniu,2na początek wystarczy by zapoznać się z tajnikami terenu,3można tanio i dobrą vitarkę kupić
a jeśli za bardzo się nie znasz to polecam vitary z 92rok,tak na początek do nauki i terenu jak i napraw samochodu,bo kolego niestety ale taka zabawa w terenie wymaga późniejszych przeglądów auta jak i niewielkich napraw
dzięki za odpowiedź. Właściwie to już się zdecydowałem. Za tydz. jadą go obejrzeć. Kupuję to auto od kolegi i wiem jakie ma słabe i mocne strony. O Vitarze też myślałem, ale nadarzył się ten Patrol. Oczywiście będę jechał kupować z kimś kto zna się bardziej niż ja. Byłem ciekaw jakie macie opinie . . .Jeszcze raz dziękuję.
dzięki za odpowiedź. Właściwie wiem skąd to auto pochodzi bo jeździł nim mój kolega, który niedawno kupił sobie nowe auto. Oczywiście będę jechał z kimś kto zna się bardziej niż ja. Wiem co w nim było robione. Stąd moje pytanie o tą pompę. za tydz. jadę go oglądać jak będzie ok. to biorę i w teren :-) dzięki za odpowiedź.
własnie go wczoraj kupiłem. Wrażenia super- ale teraz nie wiem czy się tu wymienia rozrząd jak w każdym nowym używanym aucie? bo słyszałem że tu nie ma paska tylko łańcuch. Poza tym jest jakiś dziwny dźwięk przy zapalaniu jak jest rozgrzany jakby coś "tarło" jakiś taki "zgrzyt" (przez moment) ale jak parę godzin postoi to ok. co to może być??? Poza tym zawsze pali na raz- od wczoraj zrobiłem już nim prawie 400km. W przyszłym tyg. chcę jechać do mechaników- wymienię olej itd. za bardzo nie wiem o co pytać? Może coś mi podpowiesz.
jeśli rozrząd jest na łańcuchu no to może to być taki hałas-a to znaczy że łańcuch jest już luźny i trzeba niestety cały rozrząd wymienić,bolesna sprawa dla portfela.a tak apropo miałeś pojechać auto kupować z kimś kto się zna.
ale zanim będziesz cokolwiek robił i wymieniał to podjedź do warsztatu na oględziny ,nie mów co cie trapi tylko niech sami wydadzą werdykt co jest z tym autem nie tak
Dzięki za odpowiedź. byłem z kimś kto się zna lepiej niż ja- ale tak jak mówisz trochę się na niego napaliłem... w tym tyg. mam mechaników mam nadzieję że będzie ok.
jak na wstępnie tobie pisałem,początki powinieneś zacząć od czegoś tańszego w utrzymaniu i eksploatacji ,a jeśli chodzi o sprzęgło to w terenówkach jeden z ważnych elementów,a jeśli koleś jeździł dużo po piachach to i zajechał sprzęgło,kurcze kupa roboty
ja w swojej vitarce zmieniłem sprzęgło,same kompletne kosztowało mnie 385 zł plus uszczelniacze skrzyni i wału korbowodowego i takie tam pierdoły,razem 500 zł,robocizna moja
witam !zawsze chciałem mieć terenowy samochód i właśnie mam możliwość kupna Nissana Patrola 3,0 rok 2004. Nie znam się i nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie. Wiem, że w tym roku była regenerowana pompa paliwa- czy po takiej naprawie to auto będzie dobrze jeździć? Może ktoś ma podobny model i podpowie z czy się trzeba liczyć np. spalanie itd.proszę o poradę
Jeżeli znasz historie samochodu, serwis,przebieg,warunki eksploatacji, nie kupujesz samochodu z ogłoszenia od starszej pani która jeżdziła tylko do kościoła i na działke to możesz zastanawiać się nad zakupem.Regeneracja pompy wtryskowej jeżeli była dokonana w dobrym warsztacie(faktura na dokonaną naprawe)potwierdzająca naprawę i jej zakres, nie powinna wpłynąć na pracę silnika (po to się naprawia żeby była jak nowa).Przed kupnem proponuje pojechać do zaprzyjażnionego warsztatu,obejżą dokładnie i na pewno pomogą podjąć właściwą decyzje
pablo,ja też kiedyś chciałem mieć terenówkę i mam,mam suzuki vitare ,1bo jest tania w utrzymaniu,2na początek wystarczy by zapoznać się z tajnikami terenu,3można tanio i dobrą vitarkę kupić
a jeśli za bardzo się nie znasz to polecam vitary z 92rok,tak na początek do nauki i terenu jak i napraw samochodu,bo kolego niestety ale taka zabawa w terenie wymaga późniejszych przeglądów auta jak i niewielkich napraw
dzięki za odpowiedź. Właściwie to już się zdecydowałem. Za tydz. jadą go obejrzeć. Kupuję to auto od kolegi i wiem jakie ma słabe i mocne strony. O Vitarze też myślałem, ale nadarzył się ten Patrol. Oczywiście będę jechał kupować z kimś kto zna się bardziej niż ja. Byłem ciekaw jakie macie opinie . . .Jeszcze raz dziękuję.
dzięki za odpowiedź. Właściwie wiem skąd to auto pochodzi bo jeździł nim mój kolega, który niedawno kupił sobie nowe auto. Oczywiście będę jechał z kimś kto zna się bardziej niż ja. Wiem co w nim było robione. Stąd moje pytanie o tą pompę. za tydz. jadę go oglądać jak będzie ok. to biorę i w teren :-) dzięki za odpowiedź.
buby1 o Vitarze też myślałem, ale pojawił się ten Patrol, stąd moje pytanie do Was. Dzięki za odpowiedź.
cacko! Aż szkoda w teren jechać ;-)gratuluję dobrego wyboru!
dzięki, jeszcze go nie kupiłem, jak technicznie będzie ok. to w przyszłym tyg. go biorę
rzeczywiście takie cacko szkoda w teren
pablo jak zakup patrola
własnie go wczoraj kupiłem. Wrażenia super- ale teraz nie wiem czy się tu wymienia rozrząd jak w każdym nowym używanym aucie? bo słyszałem że tu nie ma paska tylko łańcuch. Poza tym jest jakiś dziwny dźwięk przy zapalaniu jak jest rozgrzany jakby coś "tarło" jakiś taki "zgrzyt" (przez moment) ale jak parę godzin postoi to ok. co to może być??? Poza tym zawsze pali na raz- od wczoraj zrobiłem już nim prawie 400km. W przyszłym tyg. chcę jechać do mechaników- wymienię olej itd. za bardzo nie wiem o co pytać? Może coś mi podpowiesz.
jeśli rozrząd jest na łańcuchu no to może to być taki hałas-a to znaczy że łańcuch jest już luźny i trzeba niestety cały rozrząd wymienić,bolesna sprawa dla portfela.a tak apropo miałeś pojechać auto kupować z kimś kto się zna.
ale zanim będziesz cokolwiek robił i wymieniał to podjedź do warsztatu na oględziny ,nie mów co cie trapi tylko niech sami wydadzą werdykt co jest z tym autem nie tak
a znając życie to chyba się napaliłeś na tego patrola ;-) i w duchu mówiłeś muszę go mieć ;-)
sam tak mniewam i czasami cierpie
Dzięki za odpowiedź. byłem z kimś kto się zna lepiej niż ja- ale tak jak mówisz trochę się na niego napaliłem... w tym tyg. mam mechaników mam nadzieję że będzie ok.
oby to była jakaś błachostka,co byś sie nie zraził do terenówek :-)
byłem u mechaników wszystko ok. wymieniłem pasek klinowy i łożysko przy rolce, wyważyłem koła, wymieniłem olej. Mówią że reszta jest ok.
no to super,teraz w teren:-)
Nie do końca super- bo chyba mam problem z kołem dwumasowym :-(
znaczy sprzęgło pada
jak na wstępnie tobie pisałem,początki powinieneś zacząć od czegoś tańszego w utrzymaniu i eksploatacji ,a jeśli chodzi o sprzęgło to w terenówkach jeden z ważnych elementów,a jeśli koleś jeździł dużo po piachach to i zajechał sprzęgło,kurcze kupa roboty
ja w swojej vitarce zmieniłem sprzęgło,same kompletne kosztowało mnie 385 zł plus uszczelniacze skrzyni i wału korbowodowego i takie tam pierdoły,razem 500 zł,robocizna moja
ale koleś chyba wiedział o tych usterkach dlatego pewnie obżenił samochód,nikt przecież dobrego auta używanego nie sprzedaje
no właśnie. . . trochę się napaliłem i mam za swoje. Trudno, zrobią i będzie ok.
pablo i kiedy robisz sprzęgło