Być może będę miał możliwość kupić używane mosty afgany do uaz-a. Ktoś z kolegów się orientuje jakie mają przełożenie? są wolniejsze od cywilnych? A druga sprawa to montaż - pasują plug&play czy trzeba coś przerabiać przy wymianie?
PANOWIE TE WASZE ROZMOWY PRZYPOMINAJA MI JAKAS FARSE .ROBICIE COS O CZYM NIE MACIE POJECIA .AFGAN TO MOST ZWOLNICOWY DUZO WYTRZYMALSZY NIZ STANDART PRODUKOWANY DLA WOJSKA ZASTOSOWANY PIERWSZY RAZ W CZASIE WOJNY ROS-AFG.MOSTY SA MINIMALNIE WOLNIEJSZE ,KONSTRUKCJA TO TYPOWA ZWOLNICA ,PASUJA BEZ PRZEROBEK,DLA ORYGINALNEGO UAZA NIEURYWALNE.WYTRZYMALOSC 100% PRZY AGRESYWNEJ JEZDZIE I 35 " 50TYS KM 80%NAWET 100TYS KM.ROZNICA W PRZESWICIE JEBARDZO ZNACZACA OK 20CM POD GRUCHA,MINUSEM JEST ICH NAPRAWIALNOSC NIE MA DO NICH CZESCI I NIE DA SIE REMONTOWAC CZESCIWO .TYLE .
Być może będę miał możliwość kupić używane mosty afgany do uaz-a. Ktoś z kolegów się orientuje jakie mają przełożenie? są wolniejsze od cywilnych? A druga sprawa to montaż - pasują plug&play czy trzeba coś przerabiać przy wymianie?
Uazuk, co to są te afgany?
Uazuk, co to są te afgany?Most, który ma dodatkowe przełożenia coś podobnego do zwolnicy ->> zwiększa się nieznacznie prześwit.
przede wszystkim afgany są dużo mocniejsze od stokowych - tak mówią
PANOWIE TE WASZE ROZMOWY PRZYPOMINAJA MI JAKAS FARSE .ROBICIE COS O CZYM NIE MACIE POJECIA .AFGAN TO MOST ZWOLNICOWY DUZO WYTRZYMALSZY NIZ STANDART PRODUKOWANY DLA WOJSKA ZASTOSOWANY PIERWSZY RAZ W CZASIE WOJNY ROS-AFG.MOSTY SA MINIMALNIE WOLNIEJSZE ,KONSTRUKCJA TO TYPOWA ZWOLNICA ,PASUJA BEZ PRZEROBEK,DLA ORYGINALNEGO UAZA NIEURYWALNE.WYTRZYMALOSC 100% PRZY AGRESYWNEJ JEZDZIE I 35 " 50TYS KM 80%NAWET 100TYS KM.ROZNICA W PRZESWICIE JEBARDZO ZNACZACA OK 20CM POD GRUCHA,MINUSEM JEST ICH NAPRAWIALNOSC NIE MA DO NICH CZESCI I NIE DA SIE REMONTOWAC CZESCIWO .TYLE .
z częściami nie ma problemu np.w białymstoku jest większość od ręki
Zgadza się, jest w Białymstoku dobrze zaopatrzony sklep z częściami do rosyjskiej techniki - AutoGryf.