Do kolegów właścicieli Mitsubishi L200 - ciekaw jestem Waszego zdania opinii o tym samochodzie, jeżdzę toyota hilux i zastanawiam się, które auto ma więcej zalet. Proszę o Wasze opinie
Odświeżę trochę temat - bardzo interesuje mnie ta kwestia - Halux czy L200. Będę kupował pickupa do firmy - system podatkowy sprawia, że to optymalny wybów. Wolałbym zwykłą terenówkę ale trudno się mówi.
Rozważałem różne opcje i na placu boju pozostają Hilux i Mitsubishi L200. Linia Hila trochę bardziej mi się podoba ale słyszałem opinie, że stosowane rozwiązania trącą już trochę myszką. L200 ma ponoć nowocześniej rozwiązany napęd.
Co byście wybrali w kategorii niezawodność, komfort jazdy, ekonomia i na końcu choć też ważne zdolności terenowe? Dzięki z góry!
Jaką myszką trąci ;-) Ludzie modlą się teraz o auta ze starymi i sprawdzonymi roziązaniami. Proste jak cep i nieazawodne. Te wszystkie elektroniki wcześniej czy później padną i tylko koszty naprawy będą rosły. Jeżdżę Hiluxem i uważam, że jest super! I faktycznie jest dużo ładniejszy od L200 - ale to już oczywiście kwestia gustu ...
przed miesiącem kupiłem L200, także wybierałem pomiędzy Hiluxem, L200 i Amarokiem, na weekendowe jazdy testowe miałem wszystkie te auta i zdecydowałem o zakupie L200, ponieważ Amarok okazał się być żartem na temat pickupa a Hilux przy wyposażeniu porównywalnym z L200 był droższy a do tego dla mnie, ale to moje subiektywne odczucie był mniej komfortowy niż L200, ponadto, ja zabudowałem przestrzeń ładunkową tak aby był on niby kombi i dodatkowy dostęp do przestrzeni bagażowej (bagażnika) z kabiny po opuszczeniu szyby był dodatkowym argumentem dla L200. Przejechałem nim dopiero 5 tys. więc nie mogę zbyt wiele powiedzieć, ale pierwsze wrażenia są o.k. co do wyglądu to rzecz gustu, może się podobać Hilux, może się podobać L200 dla mnie oba te auta mają fajną sylwetkę więc ten parametr podczas decyzji zaniechałem.
Dzięki! O takie informacje mi chodziło! Nie wiedziałem, że w L20 opuszcza się tylna szyba, to duża zaleta. Jak nadbudówkę zastosowałeś i jak jest w niej ze szczelnością na wodę i kurz? Da się tym pojechać na wakacje i nie uwalać wszystkiego w piachu? Pojechaliśmy kiedyś z kumplem na wyprawkę jego pickupem np300 z klapa na pace - w środku masakraaaa! Wszystko uwalone po pachy ;-)Napisz jeszcze proszę dlaczego vw amarok to pomyłka? trzeba przyznać, że z zewnątrz prezentuje się naprawdę świetnie ...
Wybrałem zabudowę z szybami, na stronach mitsubishi opisaną jako: "Hard top, Utility Top Plus - Niski, z przednią szybą przesuwaną, przyciemnianymi, uchylnymi szybami bocznymi, i przyciemnianą szybą tylną." Co do przeciekania, to po około tysiącu km pojawiło się jakieś delikatne siąpienie, ale uznałem, że to się musi trochę ułożyć na uszczelkach i nawet nie zawracałem sobie głowy serwisem tylko sam dokręciłem. Zwiększyłem docisk nadbudówki do burt i jest o.k. zero wody, zero pyłu. Doposażyłem jedynie tylną klapę nadbudówki w dodatkowe uszczelki, ponieważ miałem wrażenie, że z deszczem sobie poradzą ale z myjnią to już raczej nie.Odpowiadając na pytanie da się tym pojechać na wakacje całkiem kulturalnie. Kiepsko się nim jedzie 180 bo jednak jest głośno, ale da się. Mam jeszcze minivana i jak mam jechać tysiąc km tylko autostradami to zdecydowanie nim, ale jak miałem jechać tysiąc autostradami i jeszcze kilkadziesiąt jakimiś szutrami aby dotrzeć do fajnego miejsca na którym mi zależy, to zdecydowanie siadam w "tarpana" docieram tam z czystym i suchym bagażem, bez większego zmęczenia.Tak na marginesie, zaczynam się zastanawiać nad jeszcze jedną zabudową: http://www.geocamper.ru/lang-pl/2010-05-16-20-46-36/71-2010-04-15-05-40-09 :)Amarok ma 6 biegów co w manualu powoduje konieczność nieustannego merdania lewarkiem. Dla mnie zdecydowanie lepiej się sprawdza 5 biegów plus dźwignia reduktora. Blokada przyciskiem w moim mniemaniu to fajna sprawa w SUVach z białą alcantarą a nie w pickupie. Dodatkowo, stały napęd 4x4 dla mnie zjeżdżającego z czarnego może na 5% pokonywanych kilometrów plus zimą pewnie 40% potrzeby dla 4x4 zakładając, że zima u nas trwa 2-3 miesiące to ten stały 4x4 był sporą przesadą co chyba również wpływało na jego wysokie spalanie.
Do kolegów właścicieli Mitsubishi L200 - ciekaw jestem Waszego zdania opinii o tym samochodzie, jeżdzę toyota hilux i zastanawiam się, które auto ma więcej zalet. Proszę o Wasze opinie
Odświeżę trochę temat - bardzo interesuje mnie ta kwestia - Halux czy L200. Będę kupował pickupa do firmy - system podatkowy sprawia, że to optymalny wybów. Wolałbym zwykłą terenówkę ale trudno się mówi. Rozważałem różne opcje i na placu boju pozostają Hilux i Mitsubishi L200. Linia Hila trochę bardziej mi się podoba ale słyszałem opinie, że stosowane rozwiązania trącą już trochę myszką. L200 ma ponoć nowocześniej rozwiązany napęd. Co byście wybrali w kategorii niezawodność, komfort jazdy, ekonomia i na końcu choć też ważne zdolności terenowe? Dzięki z góry!
Jaką myszką trąci ;-) Ludzie modlą się teraz o auta ze starymi i sprawdzonymi roziązaniami. Proste jak cep i nieazawodne. Te wszystkie elektroniki wcześniej czy później padną i tylko koszty naprawy będą rosły. Jeżdżę Hiluxem i uważam, że jest super! I faktycznie jest dużo ładniejszy od L200 - ale to już oczywiście kwestia gustu ...
Ale oczywiście ja też chętnie poczytam o zaletach L200.
To w końcu Hilux czy Mitsubishi L200?
przed miesiącem kupiłem L200, także wybierałem pomiędzy Hiluxem, L200 i Amarokiem, na weekendowe jazdy testowe miałem wszystkie te auta i zdecydowałem o zakupie L200, ponieważ Amarok okazał się być żartem na temat pickupa a Hilux przy wyposażeniu porównywalnym z L200 był droższy a do tego dla mnie, ale to moje subiektywne odczucie był mniej komfortowy niż L200, ponadto, ja zabudowałem przestrzeń ładunkową tak aby był on niby kombi i dodatkowy dostęp do przestrzeni bagażowej (bagażnika) z kabiny po opuszczeniu szyby był dodatkowym argumentem dla L200. Przejechałem nim dopiero 5 tys. więc nie mogę zbyt wiele powiedzieć, ale pierwsze wrażenia są o.k. co do wyglądu to rzecz gustu, może się podobać Hilux, może się podobać L200 dla mnie oba te auta mają fajną sylwetkę więc ten parametr podczas decyzji zaniechałem.
Dzięki! O takie informacje mi chodziło! Nie wiedziałem, że w L20 opuszcza się tylna szyba, to duża zaleta. Jak nadbudówkę zastosowałeś i jak jest w niej ze szczelnością na wodę i kurz? Da się tym pojechać na wakacje i nie uwalać wszystkiego w piachu? Pojechaliśmy kiedyś z kumplem na wyprawkę jego pickupem np300 z klapa na pace - w środku masakraaaa! Wszystko uwalone po pachy ;-)Napisz jeszcze proszę dlaczego vw amarok to pomyłka? trzeba przyznać, że z zewnątrz prezentuje się naprawdę świetnie ...
Wybrałem zabudowę z szybami, na stronach mitsubishi opisaną jako: "Hard top, Utility Top Plus - Niski, z przednią szybą przesuwaną, przyciemnianymi, uchylnymi szybami bocznymi, i przyciemnianą szybą tylną." Co do przeciekania, to po około tysiącu km pojawiło się jakieś delikatne siąpienie, ale uznałem, że to się musi trochę ułożyć na uszczelkach i nawet nie zawracałem sobie głowy serwisem tylko sam dokręciłem. Zwiększyłem docisk nadbudówki do burt i jest o.k. zero wody, zero pyłu. Doposażyłem jedynie tylną klapę nadbudówki w dodatkowe uszczelki, ponieważ miałem wrażenie, że z deszczem sobie poradzą ale z myjnią to już raczej nie.Odpowiadając na pytanie da się tym pojechać na wakacje całkiem kulturalnie. Kiepsko się nim jedzie 180 bo jednak jest głośno, ale da się. Mam jeszcze minivana i jak mam jechać tysiąc km tylko autostradami to zdecydowanie nim, ale jak miałem jechać tysiąc autostradami i jeszcze kilkadziesiąt jakimiś szutrami aby dotrzeć do fajnego miejsca na którym mi zależy, to zdecydowanie siadam w "tarpana" docieram tam z czystym i suchym bagażem, bez większego zmęczenia.Tak na marginesie, zaczynam się zastanawiać nad jeszcze jedną zabudową: http://www.geocamper.ru/lang-pl/2010-05-16-20-46-36/71-2010-04-15-05-40-09 :)Amarok ma 6 biegów co w manualu powoduje konieczność nieustannego merdania lewarkiem. Dla mnie zdecydowanie lepiej się sprawdza 5 biegów plus dźwignia reduktora. Blokada przyciskiem w moim mniemaniu to fajna sprawa w SUVach z białą alcantarą a nie w pickupie. Dodatkowo, stały napęd 4x4 dla mnie zjeżdżającego z czarnego może na 5% pokonywanych kilometrów plus zimą pewnie 40% potrzeby dla 4x4 zakładając, że zima u nas trwa 2-3 miesiące to ten stały 4x4 był sporą przesadą co chyba również wpływało na jego wysokie spalanie.