Witam panowie po kupnie Patrola złapałem zajawkę na wyprawę 4x4 typu murmańsk
1. pytanie moje jest takie co tak naprawdę boli Patrola 2.8 y61 z tym silnikiem jak o niego zadbać ewentualnie
2. chodzi mi pogłowie kupno samochodu i przeróbka na typowo wyprawówkę, normalny samochód chce mieć w garażu czyli patrol, albo kupno czegoś a Patrola przerobić
3. dlaczego większość ludzi wybiera dyskotekę a nie np lc95 ??toyota ten model się nienadane ?? wydaje mi się solidniejsza konstrukcja od dyskoteki
dlamnie ideałem byłby patrol 4.2 z automatem i nie było by wogule rozkminy, ale niema ich porostu do kupienia. tak patrząc na ceny to np. lc80 ceny startują od 40 tys lc 95 można już kupić dużo taniej i mi sie podoba na zwykłej pompie , landy sa najtańsze , i i tak kminie nad bazą wyprawowa
Witam panowie po kupnie Patrola złapałem zajawkę na wyprawę 4x4 typu murmańsk
1. pytanie moje jest takie co tak naprawdę boli Patrola 2.8 y61 z tym silnikiem jak o niego zadbać ewentualnie
2. chodzi mi pogłowie kupno samochodu i przeróbka na typowo
wyprawówkę, normalny samochód chce mieć w garażu czyli patrol, albo
kupno czegoś a Patrola przerobić
3. dlaczego większość ludzi wybiera dyskotekę a nie np lc95
??toyota ten model się nienadane ?? wydaje mi się solidniejsza
konstrukcja od dyskoteki
dlamnie ideałem byłby patrol 4.2 z automatem i nie było by wogule
rozkminy, ale niema ich porostu do kupienia. tak patrząc na ceny to np.
lc80 ceny startują od 40 tys lc 95 można już kupić dużo taniej i mi sie
podoba na zwykłej pompie , landy sa najtańsze , i i tak kminie nad bazą
wyprawowa
zapraszam do luźnej rozmowy