Szukałem na YT filmu z taką cwaną wyciągarką, chyba z Australii - do koło za pomocą śrub mocujących felgę przykręca się stalowy bęben, do na który nawija się lina - taka prosta wyciągarka.Zamiast tego znalazłem film z kotwicą pasową - niezły patent jako asekuracja na samotne wycieczki za miasto ;-) W pewnych warunkach ma szansę się sprawdzić.
Patent bardzo ciekawy to fakt. Inną metodą jest przymocowanie do koła po średnicy koła odpowiedniej grubości jakiegoś drąga/kija drewnianego. Kij ten musi odpowiadać średnicy opony i jest uwarunkowany od podłoża na którym wkleił się samochód->> błoto kij dłuższy od średnicy, piasek tej samej średnicy. No ale nie zawsze znajdzie się odpowiedni kij, ale to wszystko zależy od masy samochodu i od podłoża w którym zrobiliśmy wklejkę. Na filmie jest to piasek więc wszystko gładko poszło. Cena też bardzo przystępna. Chętnie bym ją przetestował. Obejrzałem też i inne filmy->> chyba raczej znajdzie zastosowanie w lekkich samochodach i jak na takie wyciąganie reaguje sprzęgło ??Tak czy inaczej pomysł bardzo ciekawy-->> lubię takie patenty :)
Pewnie tego szukałeś, ale podejrzewam, że koszt tego zestawu równa się dwóm chińczykom. A do tego wyciągarkę masz stale pod ręką i nie wozisz gratów w bagażniku. Ale patent z tymi bębnami fajny, tak jak i te pasy ze szpilkami ;-)
Ba ->> oto jest pytanie ;) Każdy rodzaj trapu jest do czegoś innego i tak na dobrą sprawę trzeba by wozić wszystkie ale.... zdecydował bym się na te z których można zrobić mostek. Ja zrobiłem coś takiego i jak na razie sprawdzałem tylko na sucho. Były próby z samoróbkami różnego układu materiałowego i wszystkie poległy.Kewlarowe są OK tylko wyciągnąć toto z błota z racji ilości otworów czasami graniczy z cudem a na pewno z dużym wysiłkiem i kombinowaniem, a szkoda te set zł pozostawić w błocie ;)Blaszane które były używane przez wojsko są ciężkie same w sobie->> kiedyś można było znaleźć takie elementy jako ogrodzenia w gospodarstwach rolnych->> szczególnie przy poligonach, teraz dość sporo kosztują.Ale i takie zdają egzaminzwykła "drabinka" zespawana z kwadratowego kształtownika. Sławek ratuj -->> znowu YouTube rozrabia :)Może teraz (powinno być http://www.youtube.com/watch?v=p-0RtWDKG2E&feature=share&list=UU7PAB-TTgWDE3EuSPAg3mhQ
Ba ->> oto jest pytanie ;) Każdy
rodzaj trapu jest do czegoś innego i tak na dobrą sprawę trzeba by wozić
wszystkie ale.... zdecydował bym się na te z których można zrobić
mostek. Ja zrobiłem coś takiegoi jak na razie sprawdzałem tylko na sucho. Były próby z samoróbkami różnego układu materiałowego i wszystkie poległy.Kewlarowe
są OK tylko wyciągnąć toto z błota z racji ilości otworów czasami
graniczy z cudem a na pewno z dużym wysiłkiem i kombinowaniem, a szkoda
te set zł pozostawić w błocie ;)Blaszane które były używane przez
wojsko są ciężkie same w sobie->> kiedyś można było znaleźć takie
elementy jako ogrodzenia w gospodarstwach rolnych->> szczególnie
przy poligonach, teraz dość sporo kosztują.Ale i takie zdają egzaminzwykła "drabinka" zespawana z kwadratowego kształtownika.
Dziś z chłopakami z klubu (Podlasie 4x4) przetestowaliśmy osprzęt.Postaram się na dniach wrzucić opis- test i filmik z montażem osprzętu, wady i zalety itp, błędy montażu skomentujemy pod wpisem, pierwszy raz zawsze jest ciężki ;).
Szukałem na YT filmu z taką cwaną wyciągarką, chyba z Australii - do koło za pomocą śrub mocujących felgę przykręca się stalowy bęben, do na który nawija się lina - taka prosta wyciągarka.Zamiast tego znalazłem film z kotwicą pasową - niezły patent jako asekuracja na samotne wycieczki za miasto ;-) W pewnych warunkach ma szansę się sprawdzić.
Patent bardzo ciekawy to fakt. Inną metodą jest przymocowanie do koła po średnicy koła odpowiedniej grubości jakiegoś drąga/kija drewnianego. Kij ten musi odpowiadać średnicy opony i jest uwarunkowany od podłoża na którym wkleił się samochód->> błoto kij dłuższy od średnicy, piasek tej samej średnicy. No ale nie zawsze znajdzie się odpowiedni kij, ale to wszystko zależy od masy samochodu i od podłoża w którym zrobiliśmy wklejkę. Na filmie jest to piasek więc wszystko gładko poszło. Cena też bardzo przystępna. Chętnie bym ją przetestował. Obejrzałem też i inne filmy->> chyba raczej znajdzie zastosowanie w lekkich samochodach i jak na takie wyciąganie reaguje sprzęgło ??Tak czy inaczej pomysł bardzo ciekawy-->> lubię takie patenty :)
Pewnie tego szukałeś, ale podejrzewam, że koszt tego zestawu równa się dwóm chińczykom. A do tego wyciągarkę masz stale pod ręką i nie wozisz gratów w bagażniku. Ale patent z tymi bębnami fajny, tak jak i te pasy ze szpilkami ;-)
Trochę nie w temacie ale na temat uniknięcia wklejki -->> przegląd trapów.
No dokładnie o to mi chodziło, nie pamiętałem jak się nazywają. Dzięki Patek. Waldek, ale które trapy wygrały rywalizację???
Ba ->> oto jest pytanie ;) Każdy rodzaj trapu jest do czegoś innego i tak na dobrą sprawę trzeba by wozić wszystkie ale.... zdecydował bym się na te z których można zrobić mostek. Ja zrobiłem coś takiego i jak na razie sprawdzałem tylko na sucho. Były próby z samoróbkami różnego układu materiałowego i wszystkie poległy.Kewlarowe są OK tylko wyciągnąć toto z błota z racji ilości otworów czasami graniczy z cudem a na pewno z dużym wysiłkiem i kombinowaniem, a szkoda te set zł pozostawić w błocie ;)Blaszane które były używane przez wojsko są ciężkie same w sobie->> kiedyś można było znaleźć takie elementy jako ogrodzenia w gospodarstwach rolnych->> szczególnie przy poligonach, teraz dość sporo kosztują.Ale i takie zdają egzaminzwykła "drabinka" zespawana z kwadratowego kształtownika. Sławek ratuj -->> znowu YouTube rozrabia :)Może teraz (powinno być http://www.youtube.com/watch?v=p-0RtWDKG2E&feature=share&list=UU7PAB-TTgWDE3EuSPAg3mhQ
Ba ->> oto jest pytanie ;) Każdy rodzaj trapu jest do czegoś innego i tak na dobrą sprawę trzeba by wozić wszystkie ale.... zdecydował bym się na te z których można zrobić mostek. Ja zrobiłem coś takiegoi jak na razie sprawdzałem tylko na sucho. Były próby z samoróbkami różnego układu materiałowego i wszystkie poległy.Kewlarowe są OK tylko wyciągnąć toto z błota z racji ilości otworów czasami graniczy z cudem a na pewno z dużym wysiłkiem i kombinowaniem, a szkoda te set zł pozostawić w błocie ;)Blaszane które były używane przez wojsko są ciężkie same w sobie->> kiedyś można było znaleźć takie elementy jako ogrodzenia w gospodarstwach rolnych->> szczególnie przy poligonach, teraz dość sporo kosztują.Ale i takie zdają egzaminzwykła "drabinka" zespawana z kwadratowego kształtownika.
Mam takie coś (kotwice pasowe) do testów w niedługim czasie postaram się nagrać jakiś materiał, czy się sprawdzi ?? zobaczymy :D
Adzik kiedy ten test? Dawaj, dawaj :)
kotwice dają radę, dziś z Adzikiem testowaliśmy na wklejonym jeep XJ ;-)
A film jakiś pokarzesz ??? :)
Adzik ma jakiś filmik i pewnie puści jakiś wpis, jak mam tylko fotkę.
Dziś z chłopakami z klubu (Podlasie 4x4) przetestowaliśmy osprzęt.Postaram się na dniach wrzucić opis- test i filmik z montażem osprzętu, wady i zalety itp, błędy montażu skomentujemy pod wpisem, pierwszy raz zawsze jest ciężki ;).
Zapraszam na blog, nagraliśmy i opisaliśmy wrażenia z użycia kotwicy pasowej, foto i wideo-relacja http://www.wterenie.pl/4x4,kotwice-pasowe-test,641