Witam, Jaki maksymalnie rozmiar kół podejdzie do Jeep Grand Cherokee z 2000r? Tak żeby auto nie straciło dynamiki, nie paliło niewiadomo ile i nie pourywało półosi a jednocześnie fajnie radziło sobie w terenie? Jaki to tego będzie potrzebny list zawieszenia w calach? Możecie mi polecić jakiś konkretny zestaw, sprężyny plus amortyzatory? Dzięki!
Trochę już stary temat, ale powiedz, poradziłes już sobie?Tak ogólnie to bez zbędnych kosztownych przeróbek można dać lift 2" Wtedy wchodza opony 32" (265/75 R16 ) czyli całkiem przyzwoite dużeA jednocześnie przy mocy silnika nie powodują dużej utraty dynamiki.Rusza nadal z piskiem opon (pomimo napędu QuadraDrive)Samochód wygląda wtedy tak:Zawieszenie pracuje poprawnie i ma fajny wykrzyżCo kupić?Nie polecam zestawów z amortyzatorami RubiconExpress, miałem 2x i wylewały się od razuMoże za słabe do offroaduNajlepiej sprężyny OME +2" i do tego amortyzatory również OME lub inne tańsze, choćby RANCHO które mam też sprawdzoneA tak na prawdę, to na początek można się pokusić o zestaw liftu na podkładkach, na którym zrobiłem parę tysięcy km i bardzo byłem z niego zadowolonyZmieniłem dopiero jak mi padły amortyzatory i szykowałem się na większy wydatek.
Witam i pozdrawiam miłośników JEEP-ów!Pytanko i prośba o informację: czy lift +4 kompletny kit np -O.M.E to dobry wybór do granda II benzyna 4,7 v8.Do tego opony 255x85x16 bfg MT MUT TERRAIN km2. Chcę zmienić autko na takie jak w/w i zrobić lift. Czy nie będzie to zbyt duże obciążenie-poradzi sobie napęd? Proszę o opinie i sugestie. Zależy mi na dość wysokim aucie o niezłych możliwościach ale nie chcę przesadzić aby go nie-zajechać-
Witam, Jaki maksymalnie rozmiar kół podejdzie do Jeep Grand Cherokee z 2000r? Tak żeby auto nie straciło dynamiki, nie paliło niewiadomo ile i nie pourywało półosi a jednocześnie fajnie radziło sobie w terenie? Jaki to tego będzie potrzebny list zawieszenia w calach? Możecie mi polecić jakiś konkretny zestaw, sprężyny plus amortyzatory? Dzięki!
Trochę już stary temat, ale powiedz, poradziłes już sobie?Tak ogólnie to bez zbędnych kosztownych przeróbek można dać lift 2" Wtedy wchodza opony 32" (265/75 R16 ) czyli całkiem przyzwoite dużeA jednocześnie przy mocy silnika nie powodują dużej utraty dynamiki.Rusza nadal z piskiem opon (pomimo napędu QuadraDrive)Samochód wygląda wtedy tak:Zawieszenie pracuje poprawnie i ma fajny wykrzyżCo kupić?Nie polecam zestawów z amortyzatorami RubiconExpress, miałem 2x i wylewały się od razuMoże za słabe do offroaduNajlepiej sprężyny OME +2" i do tego amortyzatory również OME lub inne tańsze, choćby RANCHO które mam też sprawdzoneA tak na prawdę, to na początek można się pokusić o zestaw liftu na podkładkach, na którym zrobiłem parę tysięcy km i bardzo byłem z niego zadowolonyZmieniłem dopiero jak mi padły amortyzatory i szykowałem się na większy wydatek.
Witam i pozdrawiam miłośników JEEP-ów!Pytanko i prośba o informację: czy lift +4 kompletny kit np -O.M.E to dobry wybór do granda II benzyna 4,7 v8.Do tego opony 255x85x16 bfg MT MUT TERRAIN km2. Chcę zmienić autko na takie jak w/w i zrobić lift. Czy nie będzie to zbyt duże obciążenie-poradzi sobie napęd? Proszę o opinie i sugestie. Zależy mi na dość wysokim aucie o niezłych możliwościach ale nie chcę przesadzić aby go nie-zajechać-