Witam. Mam zamiar sprowadzić "terenówkę" więc z racji akcyzy i OC z silnikiem do 2.0 Auto potrzebuję na ryby, grzyby i do lekkiego terenu, z czasem coś zmodyfikuje żeby poprawić właściwości terenowe. Do wyboru mam: Suzuki Grand Vitara 97-05 Toyota Rav4 97-02 faworyci Kia Sportage 2000-2003 2.0 benzyna Hiundai Santa Fe 2001-2005 2.0 diese l Land Rover Freelander 2000-2005 2.0, 1.8 benzyna Nissan X-Trial 2001-2003 2.0 benzyna (niestety Terrano II ma silniki powyżej 2.0) I jeszcze takie tam..... Ford Maverick Subaru Forester, Daihatsu Terios, Honda C-RV/H-rv no i rasowa "terenówka" Renault Scenic 4x4 :D Ewentualnie jak bym wytrzepał wszystkie kieszenie i ze dwie niedziele postał pod kościołem to Mitsubishi Shogun(Pajero) Pinin ;)
Moim zdaniem to vitara bo ma dużo ciekawych elementów zawieszenia i prostoty naprawy jeszcze nie ma w niej tyle elektroniki mam kolege jeżdzi już 6 lat zwiedzają bunkry czyli jeżdżą w terenie ale na co dzień jeżdzi do pracy polecam
Ja również obstawiam za vitarą. Dlaczego? Koszty i prostota napraw to na pewno spory atut. Co też jest ważne - można bardzo szybko zlokalizować większość usterek bez zbytniej wiedzy w dziedzinie mechaniki.
Witam. Mam zamiar sprowadzić "terenówkę" więc z racji akcyzy i OC z silnikiem do 2.0 Auto potrzebuję na ryby, grzyby i do lekkiego terenu, z czasem coś zmodyfikuje żeby poprawić właściwości terenowe. Do wyboru mam: Suzuki Grand Vitara 97-05 Toyota Rav4 97-02 faworyci Kia Sportage 2000-2003 2.0 benzyna Hiundai Santa Fe 2001-2005 2.0 diese l Land Rover Freelander 2000-2005 2.0, 1.8 benzyna Nissan X-Trial 2001-2003 2.0 benzyna (niestety Terrano II ma silniki powyżej 2.0) I jeszcze takie tam..... Ford Maverick Subaru Forester, Daihatsu Terios, Honda C-RV/H-rv no i rasowa "terenówka" Renault Scenic 4x4 :D Ewentualnie jak bym wytrzepał wszystkie kieszenie i ze dwie niedziele postał pod kościołem to Mitsubishi Shogun(Pajero) Pinin ;)
za duży wybór,vitara ok jeszcze jakieś dwa
Moim zdaniem to vitara bo ma dużo ciekawych elementów zawieszenia i prostoty naprawy jeszcze nie ma w niej tyle elektroniki mam kolege jeżdzi już 6 lat zwiedzają bunkry czyli jeżdżą w terenie ale na co dzień jeżdzi do pracy polecam
Ja również obstawiam za vitarą. Dlaczego? Koszty i prostota napraw to na pewno spory atut. Co też jest ważne - można bardzo szybko zlokalizować większość usterek bez zbytniej wiedzy w dziedzinie mechaniki.