witam,szukam dobrego mechanika do galloperka w woj. opolskim,moze być tez małopolskie bliżej krakowa lub nowego sacza,z tego co czytałem temat się przewija na roznych forach,blogach,mianowicie obroty do 3000,gaz do dechy,i stoi w miejscu,filtry były wymieniane ,ale z tego co wyczytałem i co było przyczyna w kilku przypadkach to jakiś maly filterek czy sitko w pompie paliwa,czy w moim przypadku to tez może być to,bo watpie by był kiedyś czyszczony czy wymieniany,jesli jest tu ktoś kto ma gallopera w ,,malym palcu"prosze o pilny kontakt,bo ze za przeproszeniem powiem szlag mnie trafia z typowymi mechanikami nie urazajac nikogo,pozdrawiam
te sitko o którym piszą na forach to jest na smoku w zbiorniku paliwa,ale samo czyszczenie tego sitka nie wystarczy i raczej bez płukania i wyczyszczenia zbiornika raczej się nie obejdzie oczywiście jeśli usterka dotyczy układu paliwa w postaci niskiej wydajności ,czyli za mało paliwa na zasilaniu,dobrze też sprawdzić powrót paliwa
odpowiedzi typu że nawet zawór egr może być przyczyną są nieprawdziwe a sitko w baku też odpada na 100% masz zasyfiony filterek w samej pompie gdzie on jest już tłumacze jak jedziesz przewodami paliwowymi od filtra do pompy to w miejscu gdzie jest on przykręcony do pompy tam jest w głębi ten filterek jest mały jak naparstek co potrzeba weź sobie drucik dość sztywny ale cienki bo jak odkręcisz ten przewód to tam jest najpierw sprężynka a później ten filterek uważaj nie zgób bo bieda dokupić i wyczyść dokładnie nie radze nie zakładać ja popełniłem ten błąd i regeneracja pompy za 1200 zeta gotowa napisz czy pomoglo
witam irecel,zeby było to jasne to mówimy o pompie paliwa czy wtryskowej bo spotkałem się ze pisali o tym filterku w pompie paliwa,a drudzy ze w pompie wtryskowej,jakbys mogl to napisz,bo byłem u mechanika który znowu wymienil filtr i on tam nic niewidzi,brak mi slow do takich mechanikow
witam,szukam dobrego mechanika do galloperka w woj. opolskim,moze być tez małopolskie bliżej krakowa lub nowego sacza,z tego co czytałem temat się przewija na roznych forach,blogach,mianowicie obroty do 3000,gaz do dechy,i stoi w miejscu,filtry były wymieniane ,ale z tego co wyczytałem i co było przyczyna w kilku przypadkach to jakiś maly filterek czy sitko w pompie paliwa,czy w moim przypadku to tez może być to,bo watpie by był kiedyś czyszczony czy wymieniany,jesli jest tu ktoś kto ma gallopera w ,,malym palcu"prosze o pilny kontakt,bo ze za przeproszeniem powiem szlag mnie trafia z typowymi mechanikami nie urazajac nikogo,pozdrawiam
te sitko o którym piszą na forach to jest na smoku w zbiorniku paliwa,ale samo czyszczenie tego sitka nie wystarczy i raczej bez płukania i wyczyszczenia zbiornika raczej się nie obejdzie oczywiście jeśli usterka dotyczy układu paliwa w postaci niskiej wydajności ,czyli za mało paliwa na zasilaniu,dobrze też sprawdzić powrót paliwa
odpowiedzi typu że nawet zawór egr może być przyczyną są nieprawdziwe a sitko w baku też odpada na 100% masz zasyfiony filterek w samej pompie gdzie on jest już tłumacze jak jedziesz przewodami paliwowymi od filtra do pompy to w miejscu gdzie jest on przykręcony do pompy tam jest w głębi ten filterek jest mały jak naparstek co potrzeba weź sobie drucik dość sztywny ale cienki bo jak odkręcisz ten przewód to tam jest najpierw sprężynka a później ten filterek uważaj nie zgób bo bieda dokupić i wyczyść dokładnie nie radze nie zakładać ja popełniłem ten błąd i regeneracja pompy za 1200 zeta gotowa napisz czy pomoglo
witam irecel,zeby było to jasne to mówimy o pompie paliwa czy wtryskowej bo spotkałem się ze pisali o tym filterku w pompie paliwa,a drudzy ze w pompie wtryskowej,jakbys mogl to napisz,bo byłem u mechanika który znowu wymienil filtr i on tam nic niewidzi,brak mi slow do takich mechanikow
tak to zasyfialy filterek był przyczyna,wyczyscilem i teraz kreci normalnie,dzieki