Chłopaki, co byście wybrali do patorla: MT kumho czy bfgoodrich km2?Obie oponki w podobnuch cenach, przynajmniej dla mojego rozamiaru 285/75 r16 Słyszałem, że bfg km2 jest super na śniegu ale w błocie tak sobie ...
bfg km2 nie trzeba przedstawiać, bardzo popularna a to na pewno zaleta.
A może jakiś inny MT-ek polecacie, tak żeby na mokrym asfalcie nie było strachu?
Witam, Efektywność każdego MT-ka na mokrym-czarnym jest ściśle powiązana z.... Twoją rozwagą:-), która ma bezpośrednie przełożenie na dostosowanie jazdy do panujących warunków.Bo w gruncie rzeczy nie ma idealnej opony MT na mokry asfalt. Każdy MT-ek zawsze pozostanie MT-kiem, który ma w istocie bardzo małą powierzchnię przylegania do asfaltu. Oczywiście dochodzi milion innych czynników, takich jak waga auta, systemy w jakie jest fabrycznie wyposażone no i naturalnie stan i specyfika zawieszenia (fabryczne, czy też twarde, zmodyfikowane). Że o Twoich umiejętnościach i sposobie jazdy naturalnie nie wspomnę;-) Kumho będzie cichsza i zdecydowanie lepiej będzie odprowadzała wodę niż Goodrich. Z drugiej strony skutecznie zalepia się błotem i w terenie nie jest wcale taka bezkonkurencyjna. Jeździłam na Kumho jakiś czas, głównie po asfalcie i bardzo lekkim autem (Suzuki Vitara). Na asfalcie git, w terenie - mogło by być lepiej. Goodrich będzie głośniejszy, na mokrym asfalcie będzie wymuszał wzmożoną ostrożność, ale w terenie Cię nie zawiedzie. Idealnego połączenia chyba nie da się uzyskać.
Chłopaki, co byście wybrali do patorla: MT kumho czy bfgoodrich km2?Obie oponki w podobnuch cenach, przynajmniej dla mojego rozamiaru 285/75 r16 Słyszałem, że bfg km2 jest super na śniegu ale w błocie tak sobie ...
bfg km2 nie trzeba przedstawiać, bardzo popularna a to na pewno zaleta. A może jakiś inny MT-ek polecacie, tak żeby na mokrym asfalcie nie było strachu?
Witam, Efektywność każdego MT-ka na mokrym-czarnym jest ściśle powiązana z.... Twoją rozwagą:-), która ma bezpośrednie przełożenie na dostosowanie jazdy do panujących warunków.Bo w gruncie rzeczy nie ma idealnej opony MT na mokry asfalt. Każdy MT-ek zawsze pozostanie MT-kiem, który ma w istocie bardzo małą powierzchnię przylegania do asfaltu. Oczywiście dochodzi milion innych czynników, takich jak waga auta, systemy w jakie jest fabrycznie wyposażone no i naturalnie stan i specyfika zawieszenia (fabryczne, czy też twarde, zmodyfikowane). Że o Twoich umiejętnościach i sposobie jazdy naturalnie nie wspomnę;-) Kumho będzie cichsza i zdecydowanie lepiej będzie odprowadzała wodę niż Goodrich. Z drugiej strony skutecznie zalepia się błotem i w terenie nie jest wcale taka bezkonkurencyjna. Jeździłam na Kumho jakiś czas, głównie po asfalcie i bardzo lekkim autem (Suzuki Vitara). Na asfalcie git, w terenie - mogło by być lepiej. Goodrich będzie głośniejszy, na mokrym asfalcie będzie wymuszał wzmożoną ostrożność, ale w terenie Cię nie zawiedzie. Idealnego połączenia chyba nie da się uzyskać.
no proszę, kumho wyglądają dość agresywnie, myślałem, że będą lepsze w błocku a co do wpływu kierownika na prowadzenie samochodu - pełna zgoda!