Witam, Czy ktoś badał temat wpływu bagażnika dachowego na spalanie w naszych terenówkach? O ile wzrasta średnio zużycie paliwa przy zamontowanym bagażniku?
Ooooo dużo składowych aby to wyliczyć ;) Powiem tak: na cywilnym Misku czyli całość oryginalna w trasie spalanie było +/-9-10 teraz po ostrym "uterenowieniu" (opony 31", bagażnik dachowy, dużo dodatkowego żelastwa, wyciągarki) 12-13 na płaskim ( w Chorwacji po górach spalił 11-12 czyli paliwo) w terenie-->> tyle ile się wleje ;)) Bagażnik w zależności od rodzaju można łatwiej lub trudniej zdemontować gdy jest niepotrzebny i jeśli jest możliwość spokojnego przechowania go.
Witam, Czy ktoś badał temat wpływu bagażnika dachowego na spalanie w naszych terenówkach? O ile wzrasta średnio zużycie paliwa przy zamontowanym bagażniku?
Ooooo dużo składowych aby to wyliczyć ;) Powiem tak: na cywilnym Misku czyli całość oryginalna w trasie spalanie było +/-9-10 teraz po ostrym "uterenowieniu" (opony 31", bagażnik dachowy, dużo dodatkowego żelastwa, wyciągarki) 12-13 na płaskim ( w Chorwacji po górach spalił 11-12 czyli paliwo) w terenie-->> tyle ile się wleje ;)) Bagażnik w zależności od rodzaju można łatwiej lub trudniej zdemontować gdy jest niepotrzebny i jeśli jest możliwość spokojnego przechowania go.
Dużo na pewno zależy od prędkości, spodziewam się, że średnio 1-2 litry będzie więcej i chyba jednak nie będę latał codziennie z bagażnikiem na dachu