Witam ;DCzy samochód Suzuki Vitara posiada blokade na 4x4 ?. Mam problem, kupiłem latem suzuki i gdy spadł śnieg zauważyłem że gdy włączę napęd 4x4 to kręci się jedno koło z przodu i jedno z tyłu. Czy jest jakaś blokada, aby wszystkie sie kręcily rownocześnie? Z góry dziękuje za odp ;D
Witaj :) czyli działa prawidłowo. O to co pytasz to jest blokada mechanizmu różnicowego (dyfer) tylny + ewentualnie przedni. Można dokupić można zamontować ale..... czy aby na pewno warto, zależy jaki rodzaj jazdy preferujesz ?? zobacz http://www.sklep.extrem4x4.pl/index.php?p52,blokada-przedniego-tylnego-mostu-suzuki-jimny-samurai-vitara-typ-rd-88
Bardzo rzadko, ale trafiają się Vitary z zamontowaną seryjnie blokadą LSD w tylnim moście. Generalnie jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał :) Można założyć blokady typu Lock Right na przód i tył czy np pneumatyczne firmy ARB (na dwie + kompresor do ich zapinania i rozpinania wydasz lepiej jak 6000 zł :) )Wejdź na forum suzuki.info - tam jest gość który podrabia w domu Lock Righta oraz użytkownicy wszystkich typów blokad :)
kolego zamiast inwestować w blokade dyfra zainwestuj w dobre opony do offu,na suzuki info sławek sie tym zajmuje ma warsztat w warszwie ale sławcio woli używać seryjnej vitary z lekkim liftem
Witam ;DCzy samochód Suzuki Vitara posiada blokade na 4x4 ?. Mam problem, kupiłem latem suzuki i gdy spadł śnieg zauważyłem że gdy włączę napęd 4x4 to kręci się jedno koło z przodu i jedno z tyłu. Czy jest jakaś blokada, aby wszystkie sie kręcily rownocześnie? Z góry dziękuje za odp ;D
Witaj :) czyli działa prawidłowo. O to co pytasz to jest blokada mechanizmu różnicowego (dyfer) tylny + ewentualnie przedni. Można dokupić można zamontować ale..... czy aby na pewno warto, zależy jaki rodzaj jazdy preferujesz ?? zobacz http://www.sklep.extrem4x4.pl/index.php?p52,blokada-przedniego-tylnego-mostu-suzuki-jimny-samurai-vitara-typ-rd-88
Bardzo rzadko, ale trafiają się Vitary z zamontowaną seryjnie blokadą LSD w tylnim moście. Generalnie jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał :) Można założyć blokady typu Lock Right na przód i tył czy np pneumatyczne firmy ARB (na dwie + kompresor do ich zapinania i rozpinania wydasz lepiej jak 6000 zł :) )Wejdź na forum suzuki.info - tam jest gość który podrabia w domu Lock Righta oraz użytkownicy wszystkich typów blokad :)
kolego zamiast inwestować w blokade dyfra zainwestuj w dobre opony do offu,na suzuki info sławek sie tym zajmuje ma warsztat w warszwie ale sławcio woli używać seryjnej vitary z lekkim liftem