Witam. Chciałbym kupić Patrola y60 z silnikiem 2,8 (długi) i chciałbym by służył mi na co dzień jako "bulwarówka" i od czasu do czasu "w niedziele" w teren.Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką ani z autem terenowym, nawet nigdy nie jechałem takim autem, jestem " mega żółtodziobem"..Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta ? podstawowe rzeczy przy osobówce wymieniam sam (klocki, tarcze, zawieszenie itp.) ale tu to jest dla mnie czarna magia.. na pewno Patrol ma być podwyższony i najlepiej jak bym już takiego kupił problemem jest kwota max 15tyś. :) znalazłem pare ofert w internecie, ale poradzę się was czy warto czy nie..http://otomoto.pl/nissan-patrol-zadbany-C32022445.htmlhttp://otomoto.pl/nissan-patrol-prawdziwy-teren-zadbany-C30447008.htmlhttp://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja-sprzedam/nissan-patrol-gr-dlugi-pelen-off-road-kola-35cali-ogl7696621.htmlz góry dziekuje za pomoc
1 Najbardziej rokuje trzeba dobrze pooglądać 2 wysoko podniesiony ,ze zdjęć nie wart uwagi 3 totalny wytyraniec .Tak to wygląda ze zdjęć ale rzeczywistość może być inna . Jednak pierwszy zasługuje na większą uwagę .
Dzięki, ale mam pytanie..No co zwracać uwagę a co można "olać" i poczekać z wymianą itp. i wgl. jak to sprawdzić ?czytałem na forach o panhardach itp. ale jak zobaczyć czy jest dobrze przerobiony czy np. gumy na wachaczach wymienione itd..
A ja powiem tak: żaden z nich. Pierwszy na tych oponach do jazdy po mieście to wykup abonament u stomatologa na wstawianie nowych plomb i dodatkowo postaraj się o jakiś rabat na łożyska i przeguby. Lina kinetyczna i szekla w bagażniku świadczy o bytności w terenie. Drugi blacha porysowana ->> widać że przedzierał się przez krzaki :) a i wgniecenie przy przednich lewych drzwiach dziwnie wyglądające. trzeci link nie odpala :/ przynajmniej u mnie. Z silnikami jest problem z głowicami->> wada technologiczna i się z lekka przegrzewa czytaj do wymiany. Ale jest na to sposób ->> niewielka modyfikacja głowicy. Skarbnica wiedzy o Patrolach http://www.patrolnieci.pl/ Trzeci link już odpalił ->> oj katowany w terenie.
No te opony masz racje, od razu bym je sprzedał i kupił jakieś np. BF 32" lub wgl. ich bym nie brał. Jeżeli chodzi o karoserie to wiadome, ze te auta maja swój wiek i 80% aut jezdzilo w trudnym/lekkim terenie, także nie ma co się spodziewać takiego auta po "80 letnim dziadku z niemiec, który jeździł nim do hipermarketu i kościoła w niedziele" :D Swoja drogą najbardziej martwi mnie zawieszenie i te zbieżności i przeróbki.. chyba lepiej będzie poszukać jakiegoś "seryjnego" Patrola i oddać do jakiej firmy na zrobienie np. zawieszenia np. 2 lub 3" bo samemu to sadze, ze nie podołam..Dobra dzięki koledzy, pozdrawiam ! jak by ktoś coś wiedział/słyszał o jakimś długim patrolu w okolicach gdańska lub jakieś 300km od Gd. i do max 15tyś. niech da znać, będę wdzięczny ! :)
kolego jak jesteś żółty w temacie terenówek to zacznij od czegoś mniejszego i taniego w utrzymaniu na przykład -vitara ,przetrzesz pierwsze szlaki i poznasz ten rodzaj hobby,bo kolego zabawa autami terenowymi to z pasją topienie kasy w błocie.Ja zaczynałem od vitary,jestem na etapie musso na cherokim lub patrolu myślę się zatrzymać
Niby tak, ale Patrol jest jednym z nielicznych aut terenowych które mi się podobają, reszta jest nie na moja kieszeń.. Po za tym auto powinno się kupować takie które się podoba i nie ważne czy jeździ się nim do sklepu w teren lub na codzień i do którego z uśmiechem się wchodzi itd.Także Patrol i nic innego ;)
Najlepszym samochodem spełniającym twoje kryteria będzie Toyota Land Cruiser... ale nie wtym budżecie... Za 15 tysięcy, możesz kupić samochód do zabawy w terenie, Nissan Patrol spełni to kryterium, choć i w tym przypadku 15 tysięcy to nie jest duży budżet... To zabawy w terenie, polecam krótkiego Nissana, jest zwinniejszy. Za takie pieniądze nie licz na "bulwarówkę" bo to będzie samochód z historią i na pewno nic czym chciałbyś się pochwailić na Krupówkach...
Moim skromnym zdaniem Patrol nie nadaje się w roli bulwarówki,ciężki,głośny twardy,paliwożerny,krótki ciasny w środku....w terenie nie zrównany,nie zawodny,nie zamienienie go na na nic innego...ale w mieście się zamęczy.
WitamMiałem Patrola Y 60 jakiś czas temu (dokładnie jakieś cztery lata temu).Jakiego kupić ?Masz dwa rozwiązania:- pierwsze to szukaj i oglądaj (najlepiej z kimś kto te autka zna) egzemplarzy już przerobionych / przystosowanych do ciężkiego terenu. Auta tego typu mają już najczęściej pomontowanych sporo gratów za które trzeba słono płacić (lift, opony, blokady itp.) a w komplecie można kupić to taniej - często trafiają się naprawdę fajne okazje ale trzeba się znać i wiedzieć że to jest właśnie okazja a nie totalnie "przeczochrane" auto.- drugie rozwiązanie to kup rokujące autko seryjne i montuj to co chcesz pomału i spokojnie bo to wszystko kosztuje i to nie mało.No chyba że masz kasy jak lodu to pakuj takie auto do logicznego warsztatu i rób wszystko na co masz ochotę.Na co zwrócić uwagę ?Z tego co pamiętam to uszczelka pod głowicą, są tam widoczne z boku na uszczelce ząbki (jak dobrze pamiętam im więcej ząbków tym więcej razy była robiona głowica, (a wiadomo że w nieskończoność głowicy się szlifować nie da a i wybuchnięta głowica ma wpływ na parę innych podzespołów).Drugie to rama - a konkretnie korozja. Jest kilka newralgicznych miejsc, więc jeśli będzie auto świeżo popaćkane od spodu to warto się zastanowić czy nie zapaćkano dziur.Nie patrz na stan licznika tylko na stan techniczny - auta z tych roczników mogą mieć masakryczne przebiegi.Kolejna rzecz to luzy międzyzębne na skrzyni biegów - grzechocze to to najczęściej i denerwuje ale da się z tym żyć, chyba że skrzynia ma naprawdę już dość. Jest to najczęściej efekt ciągania ciężkich przyczep - zwykle sprzedawcy zganiają na łożysko oporowe.Korozja często też zjada nadkola - tu najlepszym lekarstwem jest ich umiejętne podcięcie, przyda się to i tak przy wkładaniu większych kół.Przy kółkach MT 35/12,5/15 ja wybebeszałem przełożenia w mostach na wolniejsze bo przyspieszenie było już naprawdę kiepskie.Optimum moim zdaniem to MT 33/10,5To tak w skrócie to co pamiętam - na bulwarówkę to jednak bym wybrał inny model. GR-at to jest raczej wół roboczy: kanciasty, ciasny, głośny, paliwożerny, powolny i z promieniem skrętu większym od Kamaza.Ale wpuszczony w totalne bajoro daje radę i nie dziwię się użytkownikom że nie chcą słyszeć o zmianie na inny model.Też tak miałem choć teraz pomykam Toyotą.Pozdrawiam
Dzięki wszystkim, ale jest dupa bo mianowicie kulam się z innym autem i nie mogę go sprzedać, wiec i nie kupuje na razie Patrola..Sytuacja się trochę zmieniła, potrzebuje dużego auta którym można wjechać na budowę jakiegoś obiektu, na działkę nad jeziorem z bagażem oraz rowerami itp. Doszedłem do myśli by to auto nie było tą bulwarówką a autem uniwersalnym na potrzeby firmy, domu i pewnie wiele innych.Przeglądam co chwile oferty na Allegro, Tablica i trójmiasto i wiele jest Patroli "dojechanych" wiec jak już to kupie seryjniaka i sam będę sobie małymi kroczkami przy nim dłubał :)zastanawiam się jeszcze nad navarą, ale to wszystko zależy kiedy i za ile sprzedam moje auto..Także dzięki wam wszystkim za rady, wszystko przemyślałem i dzięki jeszcze raz, pozdrawiam !Betlin a tak nawiasem mówiąc, to tak myślę nad amortyzatorami i sprężynami +3 irronmax ? chyba tak to się pisze wtedy nie trzeba skrzyni opuszczać ? i to wszystko co do liftu ? do tego amortyzator skrętu i bf mud-terra 31", snorkel, bagażnik dachowy i podcięcie tyłu. Pozdrawiam
Pewnie miałeś na myśli Ironman - mam z tej firmy namiot dachowy i bagażnik i jest o.k ale o zawieszeniu niewiele Ci mogę powiedzieć.Ja miałem OME + 2"", przy takim lifcie nie trzeba robić nic.Koła 31" to troszkę mało, na początku miałem AT 31, potem MT 33 i MT 35 - optimum to moim zdaniem 33 x 10,5.Nie wiem co rozumiesz przez podcięcie tyłu ale pamiętaj że masz tam zbiornik paliwa.Przy snorklu będzie troszkę zabawy z przerobieniem puszki filtra powietrza - jak masz zamiar się troszkę tym autkiem "potopić" to warto też pomyśleć o przeniesieniu komputera np. do schowka. W standardzie jest w przednim słupku przy podłodze od strony pasażera.Ja go kilka razy zalałem i potem przez chwilę działy się różne cuda z kontrolkami, światłami itp.Pozdr.
witaj Tu mam do sprzedania Nissana Patrola nie jezdzil nigdy w terenie i nie jest poprzerabiany i wiadomo przerobka kosztuje ,al ten jest zdrowiutki podaje link http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-2-8-td-oryginal-i4032289355.html
BETLIN-podcięcie tyłu( podcięcie nadkoli z tyłu) akurat o zbiornik paliwa i jakieś tam osłony amortyzatora skrętu czy podwozia lub zderzaki to akurat się nie martwię o to, bo w pracy samemu sobie takie coś zrobię. A jak się jeździ na MT po asfalcie ? bo AT to uniwersalne, tzn.50/50 chodź w teren słabe?No jeżeli kupować takie auto i je modyfikować to i trzeba po lasach i po błocie jeździć czasem wiec snorkel jak najbardziej i dzięki za podpowiedz co do komputera.RADZIO193 Dzięki, ale szukam jeszcze klienta na moje auto, wiec na razie nic nie kupuje.. w sumie dostaje tylko oferty na zamianę za meble, łódkę lub działkę......pozdr
Witam. Chciałbym kupić Patrola y60 z silnikiem 2,8 (długi) i chciałbym by służył mi na co dzień jako "bulwarówka" i od czasu do czasu "w niedziele" w teren.Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką ani z autem terenowym, nawet nigdy nie jechałem takim autem, jestem " mega żółtodziobem"..Na co mam zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta ? podstawowe rzeczy przy osobówce wymieniam sam (klocki, tarcze, zawieszenie itp.) ale tu to jest dla mnie czarna magia.. na pewno Patrol ma być podwyższony i najlepiej jak bym już takiego kupił problemem jest kwota max 15tyś. :) znalazłem pare ofert w internecie, ale poradzę się was czy warto czy nie..http://otomoto.pl/nissan-patrol-zadbany-C32022445.htmlhttp://otomoto.pl/nissan-patrol-prawdziwy-teren-zadbany-C30447008.htmlhttp://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja-sprzedam/nissan-patrol-gr-dlugi-pelen-off-road-kola-35cali-ogl7696621.htmlz góry dziekuje za pomoc
1 Najbardziej rokuje trzeba dobrze pooglądać 2 wysoko podniesiony ,ze zdjęć nie wart uwagi 3 totalny wytyraniec .Tak to wygląda ze zdjęć ale rzeczywistość może być inna . Jednak pierwszy zasługuje na większą uwagę .
Dzięki, ale mam pytanie..No co zwracać uwagę a co można "olać" i poczekać z wymianą itp. i wgl. jak to sprawdzić ?czytałem na forach o panhardach itp. ale jak zobaczyć czy jest dobrze przerobiony czy np. gumy na wachaczach wymienione itd..
A ja powiem tak: żaden z nich. Pierwszy na tych oponach do jazdy po mieście to wykup abonament u stomatologa na wstawianie nowych plomb i dodatkowo postaraj się o jakiś rabat na łożyska i przeguby. Lina kinetyczna i szekla w bagażniku świadczy o bytności w terenie. Drugi blacha porysowana ->> widać że przedzierał się przez krzaki :) a i wgniecenie przy przednich lewych drzwiach dziwnie wyglądające. trzeci link nie odpala :/ przynajmniej u mnie. Z silnikami jest problem z głowicami->> wada technologiczna i się z lekka przegrzewa czytaj do wymiany. Ale jest na to sposób ->> niewielka modyfikacja głowicy. Skarbnica wiedzy o Patrolach http://www.patrolnieci.pl/ Trzeci link już odpalił ->> oj katowany w terenie.
No te opony masz racje, od razu bym je sprzedał i kupił jakieś np. BF 32" lub wgl. ich bym nie brał. Jeżeli chodzi o karoserie to wiadome, ze te auta maja swój wiek i 80% aut jezdzilo w trudnym/lekkim terenie, także nie ma co się spodziewać takiego auta po "80 letnim dziadku z niemiec, który jeździł nim do hipermarketu i kościoła w niedziele" :D Swoja drogą najbardziej martwi mnie zawieszenie i te zbieżności i przeróbki.. chyba lepiej będzie poszukać jakiegoś "seryjnego" Patrola i oddać do jakiej firmy na zrobienie np. zawieszenia np. 2 lub 3" bo samemu to sadze, ze nie podołam..Dobra dzięki koledzy, pozdrawiam ! jak by ktoś coś wiedział/słyszał o jakimś długim patrolu w okolicach gdańska lub jakieś 300km od Gd. i do max 15tyś. niech da znać, będę wdzięczny ! :)
kolego jak jesteś żółty w temacie terenówek to zacznij od czegoś mniejszego i taniego w utrzymaniu na przykład -vitara ,przetrzesz pierwsze szlaki i poznasz ten rodzaj hobby,bo kolego zabawa autami terenowymi to z pasją topienie kasy w błocie.Ja zaczynałem od vitary,jestem na etapie musso na cherokim lub patrolu myślę się zatrzymać
Niby tak, ale Patrol jest jednym z nielicznych aut terenowych które mi się podobają, reszta jest nie na moja kieszeń.. Po za tym auto powinno się kupować takie które się podoba i nie ważne czy jeździ się nim do sklepu w teren lub na codzień i do którego z uśmiechem się wchodzi itd.Także Patrol i nic innego ;)
Najlepszym samochodem spełniającym twoje kryteria będzie Toyota Land Cruiser... ale nie wtym budżecie... Za 15 tysięcy, możesz kupić samochód do zabawy w terenie, Nissan Patrol spełni to kryterium, choć i w tym przypadku 15 tysięcy to nie jest duży budżet... To zabawy w terenie, polecam krótkiego Nissana, jest zwinniejszy. Za takie pieniądze nie licz na "bulwarówkę" bo to będzie samochód z historią i na pewno nic czym chciałbyś się pochwailić na Krupówkach...
http://otomoto.pl/nissan-patrol-dobry-i-godny-uwagi-C32351869.html godny uwagi,sam mam y60 i nie zamienie parha na nic:) miłałem pajero i cheroke
http://otomoto.pl/nissan-patrol-dobry-i-godny-uwagi-C32351869.html naprawde godny uwagi
Moim skromnym zdaniem Patrol nie nadaje się w roli bulwarówki,ciężki,głośny twardy,paliwożerny,krótki ciasny w środku....w terenie nie zrównany,nie zawodny,nie zamienienie go na na nic innego...ale w mieście się zamęczy.
WitamMiałem Patrola Y 60 jakiś czas temu (dokładnie jakieś cztery lata temu).Jakiego kupić ?Masz dwa rozwiązania:- pierwsze to szukaj i oglądaj (najlepiej z kimś kto te autka zna) egzemplarzy już przerobionych / przystosowanych do ciężkiego terenu. Auta tego typu mają już najczęściej pomontowanych sporo gratów za które trzeba słono płacić (lift, opony, blokady itp.) a w komplecie można kupić to taniej - często trafiają się naprawdę fajne okazje ale trzeba się znać i wiedzieć że to jest właśnie okazja a nie totalnie "przeczochrane" auto.- drugie rozwiązanie to kup rokujące autko seryjne i montuj to co chcesz pomału i spokojnie bo to wszystko kosztuje i to nie mało.No chyba że masz kasy jak lodu to pakuj takie auto do logicznego warsztatu i rób wszystko na co masz ochotę.Na co zwrócić uwagę ?Z tego co pamiętam to uszczelka pod głowicą, są tam widoczne z boku na uszczelce ząbki (jak dobrze pamiętam im więcej ząbków tym więcej razy była robiona głowica, (a wiadomo że w nieskończoność głowicy się szlifować nie da a i wybuchnięta głowica ma wpływ na parę innych podzespołów).Drugie to rama - a konkretnie korozja. Jest kilka newralgicznych miejsc, więc jeśli będzie auto świeżo popaćkane od spodu to warto się zastanowić czy nie zapaćkano dziur.Nie patrz na stan licznika tylko na stan techniczny - auta z tych roczników mogą mieć masakryczne przebiegi.Kolejna rzecz to luzy międzyzębne na skrzyni biegów - grzechocze to to najczęściej i denerwuje ale da się z tym żyć, chyba że skrzynia ma naprawdę już dość. Jest to najczęściej efekt ciągania ciężkich przyczep - zwykle sprzedawcy zganiają na łożysko oporowe.Korozja często też zjada nadkola - tu najlepszym lekarstwem jest ich umiejętne podcięcie, przyda się to i tak przy wkładaniu większych kół.Przy kółkach MT 35/12,5/15 ja wybebeszałem przełożenia w mostach na wolniejsze bo przyspieszenie było już naprawdę kiepskie.Optimum moim zdaniem to MT 33/10,5To tak w skrócie to co pamiętam - na bulwarówkę to jednak bym wybrał inny model. GR-at to jest raczej wół roboczy: kanciasty, ciasny, głośny, paliwożerny, powolny i z promieniem skrętu większym od Kamaza.Ale wpuszczony w totalne bajoro daje radę i nie dziwię się użytkownikom że nie chcą słyszeć o zmianie na inny model.Też tak miałem choć teraz pomykam Toyotą.Pozdrawiam
Dzięki wszystkim, ale jest dupa bo mianowicie kulam się z innym autem i nie mogę go sprzedać, wiec i nie kupuje na razie Patrola..Sytuacja się trochę zmieniła, potrzebuje dużego auta którym można wjechać na budowę jakiegoś obiektu, na działkę nad jeziorem z bagażem oraz rowerami itp. Doszedłem do myśli by to auto nie było tą bulwarówką a autem uniwersalnym na potrzeby firmy, domu i pewnie wiele innych.Przeglądam co chwile oferty na Allegro, Tablica i trójmiasto i wiele jest Patroli "dojechanych" wiec jak już to kupie seryjniaka i sam będę sobie małymi kroczkami przy nim dłubał :)zastanawiam się jeszcze nad navarą, ale to wszystko zależy kiedy i za ile sprzedam moje auto..Także dzięki wam wszystkim za rady, wszystko przemyślałem i dzięki jeszcze raz, pozdrawiam !Betlin a tak nawiasem mówiąc, to tak myślę nad amortyzatorami i sprężynami +3 irronmax ? chyba tak to się pisze wtedy nie trzeba skrzyni opuszczać ? i to wszystko co do liftu ? do tego amortyzator skrętu i bf mud-terra 31", snorkel, bagażnik dachowy i podcięcie tyłu. Pozdrawiam
Pewnie miałeś na myśli Ironman - mam z tej firmy namiot dachowy i bagażnik i jest o.k ale o zawieszeniu niewiele Ci mogę powiedzieć.Ja miałem OME + 2"", przy takim lifcie nie trzeba robić nic.Koła 31" to troszkę mało, na początku miałem AT 31, potem MT 33 i MT 35 - optimum to moim zdaniem 33 x 10,5.Nie wiem co rozumiesz przez podcięcie tyłu ale pamiętaj że masz tam zbiornik paliwa.Przy snorklu będzie troszkę zabawy z przerobieniem puszki filtra powietrza - jak masz zamiar się troszkę tym autkiem "potopić" to warto też pomyśleć o przeniesieniu komputera np. do schowka. W standardzie jest w przednim słupku przy podłodze od strony pasażera.Ja go kilka razy zalałem i potem przez chwilę działy się różne cuda z kontrolkami, światłami itp.Pozdr.
witaj Tu mam do sprzedania Nissana Patrola nie jezdzil nigdy w terenie i nie jest poprzerabiany i wiadomo przerobka kosztuje ,al ten jest zdrowiutki podaje link http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-2-8-td-oryginal-i4032289355.html
BETLIN-podcięcie tyłu( podcięcie nadkoli z tyłu) akurat o zbiornik paliwa i jakieś tam osłony amortyzatora skrętu czy podwozia lub zderzaki to akurat się nie martwię o to, bo w pracy samemu sobie takie coś zrobię. A jak się jeździ na MT po asfalcie ? bo AT to uniwersalne, tzn.50/50 chodź w teren słabe?No jeżeli kupować takie auto i je modyfikować to i trzeba po lasach i po błocie jeździć czasem wiec snorkel jak najbardziej i dzięki za podpowiedz co do komputera.RADZIO193 Dzięki, ale szukam jeszcze klienta na moje auto, wiec na razie nic nie kupuje.. w sumie dostaje tylko oferty na zamianę za meble, łódkę lub działkę......pozdr
a jakie masz auto kolego ,ze proponuja CI dzialke i lodki??
http://allegro.pl/bmw-320d-lift-i4044224783.html