Witam ! Jeszcze przed wiosną chcę kupić auto terenowe, które będę mógł przystosować jako auto wyprawowe. Zależy mi na tym, żeby auto było dość komfortowe na długich trasach, w miarę dobrze wyciszone oraz z wysokimi fotelami (tzn żeby się siedziało wysoko). Dobrze by było żeby spalanie na tresie nie przekraczało 11 litrów najlepiej ropy. Wiadomo, że muszę z tego powodu zrezygnować z koników mechanicznych ale coś za coś. Auto może być zarówno z manualną skrzynią biegów jak i z automatyczną z lekkim wskazaniem na automat. Do samochodu chciałbym zabierać dodatkowych pasażerów, czyli łącznie z kierowcą 4 osoby. Chciałbym też, aby auto miało możliwość zamontowania na dachu dużego (130 cm x 200 cm) namiotu dachowego. Trasy jakie mnie na początek interesują to Czarnogóra, Rumunia, Bułgaria, Albania, Turcja i tym podobne. Oczywiście zależy mi wobec powyższego również na tym, żeby samochód był dość sprawny w terenie tak, aby bez problemu poradził sobie na bezdrożach. No i dobrze by było aby silnik należał do tych mniej awaryjnych - całkiem bezawaryjnych to raczej nie ma Budżet jaki zakładam na taki samochód (bez modyfikacji) to ok 40 tyś złotych. Pytanie jakie mi się nasuwa to, czy Land Rover Disco III nadaje się do w/w warunków , tras, wypadów, wypraw Zdaję sobie sprawę z tego, że Disco III ma zawieszenie na poduszkach i że nie ma sztywnych mostów, ale ciężko znaleźć odpowiedź na pytanie, czy takie auto nadaje się na pojazd wyprawowy, czy też może jest to po prostu SUV z nieco trwalszym zawieszeniem, którym można tylko od czasu do czasu wjechać sobie bez stresu w polną drogę Co o tym pojeździe myślicie ? może ktoś ma jakieś doświadczenia Przemyślenia i uwagi Z góry dziękuję za sugestie i uwagi wszelakie Dawid
Witam ! Jeszcze przed wiosną chcę kupić auto terenowe, które będę mógł przystosować jako auto wyprawowe. Zależy mi na tym, żeby auto było dość komfortowe na długich trasach, w miarę dobrze wyciszone oraz z wysokimi fotelami (tzn żeby się siedziało wysoko). Dobrze by było żeby spalanie na tresie nie przekraczało 11 litrów najlepiej ropy. Wiadomo, że muszę z tego powodu zrezygnować z koników mechanicznych ale coś za coś. Auto może być zarówno z manualną skrzynią biegów jak i z automatyczną z lekkim wskazaniem na automat. Do samochodu chciałbym zabierać dodatkowych pasażerów, czyli łącznie z kierowcą 4 osoby. Chciałbym też, aby auto miało możliwość zamontowania na dachu dużego (130 cm x 200 cm) namiotu dachowego. Trasy jakie mnie na początek interesują to Czarnogóra, Rumunia, Bułgaria, Albania, Turcja i tym podobne. Oczywiście zależy mi wobec powyższego również na tym, żeby samochód był dość sprawny w terenie tak, aby bez problemu poradził sobie na bezdrożach. No i dobrze by było aby silnik należał do tych mniej awaryjnych - całkiem bezawaryjnych to raczej nie ma Budżet jaki zakładam na taki samochód (bez modyfikacji) to ok 40 tyś złotych. Pytanie jakie mi się nasuwa to, czy Land Rover Disco III nadaje się do w/w warunków , tras, wypadów, wypraw Zdaję sobie sprawę z tego, że Disco III ma zawieszenie na poduszkach i że nie ma sztywnych mostów, ale ciężko znaleźć odpowiedź na pytanie, czy takie auto nadaje się na pojazd wyprawowy, czy też może jest to po prostu SUV z nieco trwalszym zawieszeniem, którym można tylko od czasu do czasu wjechać sobie bez stresu w polną drogę Co o tym pojeździe myślicie ? może ktoś ma jakieś doświadczenia Przemyślenia i uwagi Z góry dziękuję za sugestie i uwagi wszelakie Dawid
auto terenowe powinno być proste w obsłudze i naprawie, jak najmniej bajerów
Jeżeli nie będzie to automat, to można coś z tego zrobic. Zmienic zawieszenie na twardsze, lift, opony MT i jako-tako będzie.
A co ma wspólnego rodzaj skrzyni biegów z liftem, z rodzajem zawieszenia i oponami ?????
W Disco automatyczna skrzynia jest jakaś kiepska czy generalnie automat nie bo ........ ?