:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Pomoc w wyborze auta terenowego / SUV - miasto / trasa / lekki teren

Dodano: 2018-02-22 15:07:07

• nomad89 2018.03.05 13:55

Witam wszystkich jako że jestem tu nowy.
    Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii, bo w temacie aut terenowych czy nawet SUV\ów jestem totalnie zielony.
    Moje pytanie będzie raczej z innej beczki, jednak liczę na to, że doradzicie mi co i jak, za co z góry dziękuję.

Przymierzam się do kupna samochodu z gatunku terenowy lub SUV.
    Przeznaczenie samochodu jest dosyć niecodzienne, bo:
    autem zamierzam poruszać się głównie po mieście oraz jeździć w długie trasy (ok. 400 km) raz w miesiącu. W teren samochód nie będzie zaglądał za często.
    Dlaczego się zainteresowałem takimi samochodami? Dlatego, że gdy wsiadłem do Jeepa Grand Cherokee II kumpla to zakochałem się w komforcie tego auta, płynności zawieszenia itd.

W związku z powyższym najbardziej zależy mi na:
    - komforcie jazdy (nie chce tłuczenia jak w taczce)
    - małej awaryjności
    - tanich / małych kosztów utrzymania
    - przyzwoitego spalania

Jeśli chodzi o osiągi, to na trasie z reguły jezdzę 140 km/h i więcej mi do szczęścia niepotrzebne.

KWOTA jaką chce przeznaczyć na auto to do 18.000 zł

Siedziałem i przeglądałem oferty i znalazłem kilka typów, które chciałbym abyście mi wybili z głowy :P lub wręcz przeciwnie (przypominam, dopiero raczkuje w temacie takich aut):

- Toyota RAV4 II gen.
    - Nissan X-Trail
    - Honda CR-V II gen
    - Suzuki Grand Vitara II gen
    - Dodge Caliber (chociaż to raczej hatchback zwykły)
    - Hyundai Santa Fe I gen.
    - Mitsubishi Outlander I gen.
    - Nissan Terrano
    - KIA Sportage II gen.
    - Jeep Grand Cherokee II gen.
    - KIA Sorento I gen.
    - Subaru Outback III gen.
    - Mitsubishi Pajero III gen.