:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

L200 po lifcie 2


Dodano: 2012-10-22 18:33:07

ls2008 Witam tak jak już napisałem w tytule zastanawiam się jaki rozmiar opony kupić żeby nie był za duża.Chodzi mi głowie 245x75x16 lub 33x10.5x15 a może coś innego sprawdzonego ktoś ma dodam że bieżnik już wybrałem (sst cooper )  
odpowiedz cytuj
jawaldek dodano: 2012-10-22 19:03:33
W wielu przypadkach są założone 31"  33" może mieć tendencję do ocierania a i z racji masy opony częstsze wizyty dot wymiany łożysk. Jakie będzie przeznaczenie, np 30% teren 70% szosa lub odwrotnie, samochodu z takimi oponami ->> 33" ?? bo raptem i aż 2,5m większy prześwit ale i konsekwencje tego są dość nieobliczalne-->>> przesuniecie środka ciężkości, częstsze wizyty na stacjach benzynowych. O wyważenie nie martw się bo są,jest na tym forum opisane, specjalne kulki do wywarzania opon-->> mam to i polecam.Pokaż jakieś zdjęcie wybranego przez Ciebie bieżnika.
odpowiedz cytuj
ls2008 dodano: 2012-10-22 19:25:19
odpowiedz cytuj
Sebaniusz dodano: 2012-10-23 08:28:49
Witam,Rozumiem, że mówimy o Elżbiecie w nowej budzie po 2006 ?.Z mojego doświadczenia ( osobistego ) dotyczącego l200 po lifcie 2":- całorocznie / codziennie  - Yokohama Geolandar A/T-S G012 265/75 R 16 - czyli ok 32"- w teren 285/75R16 GEOLANDAR M/T - czyli prawie 33".To działa.W pierwszym przypadku nawet nie trzeba modyfikować zawieszenia, felgi standardowe i gwarancja "książkowego" spalania.W drugim trochę zabawy. Pomimo liftu 2" trzeba nieco zmodyfikować wnękę koła oraz plastikowe nadkole. Spokojnie zrobisz to sam - nie potrzeba żadnego kanału - ok 2 godz. na stronę. Bez żadnego wycinania lekka modyfikacja - temat do szczegółowego omówienia. Średnio spalanie na trasie ok 11 - w terenie nie liczę. Felgi z odadzeniem ET 0.W razie - służę pomocą.PozdrawiamSebaniusz
odpowiedz cytuj
ls2008 dodano: 2012-10-23 14:37:23
dzieki kolego za podpowiedz wlasnie o to mi chodzilo a misiek fajnie wyglada :))))))
odpowiedz cytuj
ls2008 dodano: 2012-10-24 06:32:32
kolego sebaniusz a niemasz problemow przy skrecaniu chodzi mi o rozmiar 265/75/16 nie ociera ta opona o elemety lub rame auta bo na chwile obecna jestem zdecydowany na 265/75/16 cooper discovery stt lub BF Goodrich MT KM2 na felge stalowa z przeznaczeniem w  teren 40%
odpowiedz cytuj
Sebaniusz dodano: 2012-10-29 16:59:34
Witaj,Jak pisałem 265/75 R 16 to max rozmiar, który "wchodzi" do tego modelu bez liftu i na fabrycznych felgach - fabrycznych, czyli bez żadnego odsadzenia. "Pakuj" spokojnie powinno być OK. Piszę powinno, bo w tym modelu mam odniesienie tylko do opon, których używam. Może się zdarzyć, że mimo identycznego rozmiaru, opony różnych producentów mogą mieć faktycznie lekko odbiegające gabaryty - tolerancja do ok. max 1,5cm. Nie jest to dużo, ale czasami wystarczy, aby koło gdzieś dotknęło.W przypadku nowego L200 bez tragedii - jadąc w dziury weź nóż tapeciak. Na bieżąco skorygujesz profil nadkola - ja przy MT"kach wyciąłem dosłownie pasek długości 12cm i szerokości 2cm od wewnętrznej strony - ale zawieszenie testowane było już dosyć poważnie.A i nie wiem jak COOPER (bo doświadczenia nie mam), ale wiedz że na BF KM2, to na mokrym asfalcie jest jak na lodzie ( podobnie na BF AT ).PozdrawiamSebaniusz
odpowiedz cytuj
ls2008 dodano: 2012-11-28 21:18:47
opona wybrana sebaniusz padło na 255 85 16 mt km2 bf na razie jest ok spelnia moje oczekiwania i w terenie i na asfalcie i wizualnie jest ok dzieki za wszystkie rady koledzy i pozdrawiam  
odpowiedz cytuj
Hilary dodano: 2012-11-29 07:57:52
dawaj fotki! ;-)
odpowiedz cytuj
Borek27 dodano: 2013-07-15 23:56:32
fotki z łosiami najlepiej :)
odpowiedz cytuj
Franek Golas dodano: 2018-05-31 07:29:19
czescmonzese mi podpowiedziec jak z nakolami zrobic po zalozeniu kol 32 \"
odpowiedz cytuj










1 ... 1