:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Praktyczne zarządzanie flotą samochodów

Firmy, Praktyczne zarządzanie flotą samochodów - zdjęcie, fotografia
Redakcja wterenie.pl 05/07/2019 13:50

Każda osoba raczej potrafiłaby opisać (chociażby za pośrednictwem nazwy) jednym prostym zdaniem zawód menadżera floty. Natomiast trudności pojawiłyby się, jeśli trzeba byłoby wymienić poszczególne zadania takiej osoby. Jest to spowodowane tym, że zajmuje się ona wieloma rzeczami. Jakimi?

Z tego powodu ludzie trudniący się tym zawodem powinni cechować się wszechstronnością, przejawiającą się przez, chociażby znajomość branży motoryzacyjnej, czy posiadanie umiejętności biznesowych.

Wyszukiwanie pojazdów do floty

Wyszukiwanie pojazdów do floty samochodowej firmy odbywa się za pośrednictwem Internetu. Gdy na początku uda się znaleźć optymalne dla przedsiębiorstwa pojazdy nie pozostaje nic innego, jak udać się do salonu w celu zapoznania się z nimi na żywo, gdzie zawsze można je sprawdzić za sprawą jazdy próbnej.  Istotne jest, aby menadżer floty był na bieżąco w kwestii dostępnych na rynku modeli, zapoznawał się z testami oraz opiniami użytkowników, również tych znajdujących się w pismach branżowych.

Przystąpienie do zakupu

Po wyborze konkretnych aut, które mają zasilić tabor, nie pozostaje nic innego, jak ich zakupienie. Żeby sfinalizować proces, niezbędne będzie udanie się do salonu samochodowego, jednakże nie jest to przeważnie obowiązek samego menadżera. Powód jest prosty, tak istotne zakupy dokonywane są niezwykle rzadko (co kilka miesięcy, a nawet lat). Część osób, zamiast załatwiać takie sprawy osobiście, decyduje się na pertraktację za pośrednictwem telefonu, natomiast dzieje się to sporadycznie.

Rejestracja

Więcej na https://www.verizonconnect.com/pl/rozwiazania/monitoring-gps/

Samochody, które właśnie stały się firmowe, trzeba będzie zarejestrować. W teorii jest do tego potrzebne odwiedzenie dedykowanego urzędu (i konieczność wypełnienia sporej ilości dokumentacji), w praktyce zaś jedyne, co trzeba zrobić, to złożyć podpis na umowie oraz upoważnieniu. To wystarczy do niezwłocznego otrzymania tablic rejestracyjnych.

Monitoring GPS

Znaczna ilość przedsiębiorstw zainstalowało w poczet swoich taborów pojazdów system monitoringu GPS, przeznaczony do śledzenia tras samochodów. Rozwiązanie to charakteryzuje się:

  • Zwiększeniem stopnia bezpieczeństwa pracy floty,
  • Znaczną redukcją nadużyć leżących po stronie kierowców,
  • Ułatwienie wykonywania obowiązków menadżera floty i reszty pracowników zaangażowanych w funkcjonowanie taboru.

Wszystkie informacje wygenerowane przez monitoring można przeglądać na komputerze, laptopie, czy telefonie. Dzięki czemu menadżer stale ma podgląd w to, jak działają poszczególne pojazdy.

Reklama

Praktyczne zarządzanie flotą samochodów komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wterenie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"