:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Złoty offroad i targi 4x4 , Bitwa Marki nadchodzi! - zdjęcie, fotografia
Redakcja wterenie.pl 08/04/2015 20:45

Bitwa na Marki 2015 nadchodzi!


22-24 maja 2015


Bitwa na Marki 2015 to druga już edycja wyjątkowej imprezy zlotowej o charakterze turystyczno-sportowym, przeznaczona dla miłośników samochodów terenowych.
Wszystko to w formie zabawowej rywalizacji między sześcioma najpopularniejszymi w Polsce markami samochodów terenowych.

Jeep, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Suzuki czy Toyota – to miłośnicy tych marek staną już wieczorem 22 maja na starcie weekendowych zmagań w Bitwie na Marki 2015.

Cel jaki przyświeca organizatorom bitwy to szeroko pojęta integracja środowiska off-road’owego w Polsce wraz z promocja aktywnych form wypoczynku na świeżym powietrzu.
Zawodnicy różnych marek, pod okiem dowódców grup, wspólnie opracowywać będą taktykę działań, aby w końcowym rozrachunku, udowodnić, która z marek jest najlepsza oraz właściciele jakiej marki aut mogą uznać się za najlepszych.
Idea ta jest jednak wprowadzana w życie w nieszablonowy sposób, otóż Bitwa na Marki posiada elementy rywalizacji zarówno na polu off-roadowym jak i turystycznym czy sportowym. Konkurencje przygotowane przez organizatorów ułożone są tak, aby każdy off-roadowiec znalazł coś interesującego dla siebie - począwszy od milusińskich, przez „młode wilki” a skończywszy na „starej gwardii”.

Oprócz zadań turystycznych, sportowych odcinków specjalnych oraz prób przeprawowych, Bitwa na Marki 2015 to także atrakcje wieczorne jak relacje z dalekich i bliższych wypraw, długie Polaków rozmowy oraz wiele niespodzianek.
Bitwa na Marki w 2014 roku okazała się sukcesem organizacyjnym jak i frekwencyjnym – wzięło w niej udział blisko 150 aut, ponad 500 uczestników. Dzielnie walczący przedstawiciele marek Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Suzuki i Toyota, po trzech dniach zmagań ulegli przedstawicielom Jeepa – to miłośnicy tego amerykańskiego producenta otrzymali przechodni puchar oraz symboliczny tytuł „najlepszej marki 4x4”.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w tej niewątpliwie największej imprezie zlotowo-rekreacyjnej w Polsce, zapisz się już dziś.

Aby zagwarantować uczestnikom zabawę na najwyższym poziomie, jednocześnie nie zwiększając kosztów udziału, organizator zmuszony jest do ograniczenia ilości zawodników do 30 aut każdej marki, dlatego o możliwości udziału w Bitwie na Marki zadecyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat zaliczki.


Informacje na temat imprezy znaleźć można na stronie www.bitwanamarki.pl oraz na facebooku www.facebook.com/bitwanamarki


Zdjęcia: Paweł Rosłoń

7 kwietnia 2015
Informacja Prasowa 2015-1



Bitwa na Marki 2015
www.bitwanamarki.pl
www.facebook.com/bitwanamarki

Kontakt dla mediów:
Krzysztof Czajkowski
[email protected]
+48 607099337

Reklama

Bitwa na Marki 2015 nadchodzi! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wterenie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

wterenie.pl Sławomir Rudnik z siedzibą w Białystok 15-169, Kordiana 16A

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"